Hos meg pleier disse advarslene om lavt batteri være det som tømmer de siste prosentene. Virker jo mot sin hensikt!Ja, veldig! Min skrur seg av på 10% som regel den.. Tragisk batteritid
Fra mobil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg pleier disse advarslene om lavt batteri være det som tømmer de siste prosentene. Virker jo mot sin hensikt!Ja, veldig! Min skrur seg av på 10% som regel den.. Tragisk batteritid
Tror jeg må skaffe meg sånn lader man kan lade opp. Da kan man ha den i vesken og lade på f.eks. bussenHåpløs batteritid på iPhone når man bruker Internett...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha,ja, enig!Hos meg pleier disse advarslene om lavt batteri være det som tømmer de siste prosentene. Virker jo mot sin hensikt!
Fra mobil.
Lillesøster har den, helt genialTror jeg må skaffe meg sånn lader man kan lade opp. Da kan man ha den i vesken og lade på f.eks. bussen
Fra mobil.
Genialt! Har aldri sett det før, men kommer vel her til Bergen en eller annen gangLurt. Noen busser har jo stikkontakt ved hver rad også![]()
Genialt! Har aldri sett det før, men kommer vel her til Bergen en eller annen gang
Fra mobil.
Der er vel kanskje behovet større. Batteriet forsvinner raskt på en 8 timers busstur.Er gjerne langdistansebussene. Ikke bybussene så vidt jeg vet![]()
Hvor lenge har du igjen da?Der er vel kanskje behovet større. Batteriet forsvinner raskt på en 8 timers busstur.
Fra mobil.
Der er vel kanskje behovet større. Batteriet forsvinner raskt på en 8 timers busstur.
Fra mobil.
Jeg hadde 1% rett før du spurteHvor lenge har du igjen da?
Hihi, godt du og spira kom dere trygt hjemJeg hadde 1% rett før du spurte
Nå er telefonen heldigvis hjemme, trygt koblet til en lader, der den trives best.
Fra mobil.
Det gikk veldig bra! Litt kjedelig å sitte uten noen som helst form for underholdning i de siste 20 minuttene, men fikk nytt utsikten daHihi, godt du og spira kom dere trygt hjem
Februar 2015
Taster på appen![]()
Hehe, ja, det tror jeg på!Det gikk veldig bra! Litt kjedelig å sitte uten noen som helst form for underholdning i de siste 20 minuttene, men fikk nytt utsikten da![]()
Har du tenkt å beholde dagboken din på FS, eller skal du få den flyttet hit etterhvert?Hehe, ja, det tror jeg på!
Februar 2015
Taster på appen![]()
Jeg lar den bare være der jegHar du tenkt å beholde dagboken din på FS, eller skal du få den flyttet hit etterhvert?
Jeg har bedt Mod. Tamara om å flytte min, men har ennå ikke fått svar fra henne...
Trodde dyr ble veldig overbeskyttende ovenfor eierne når de ble gravide, men ikke din katt altsåDen forbanna katta, argh! Han er egentlig min lille baby men er helt sikker på han merker jeg er gravid. Han er så sur. Istad hoppa han på siden av fotsålen min så jeg fikk to bittesmå klor, men hallo, jeg halter? :O Det svir i absolutt hele foten og dunker, jeg sliter skikkelig med å gå!
Men sånn var han sist og, kjempe sur og grinete på meg fra før jeg fant det ut til sånn uke 5, ligger og koser med mannen mens han ser på megTrodde dyr ble veldig overbeskyttende ovenfor eierne når de ble gravide, men ikke din katt altså
Fra mobil.