Skravlingstråd :)

Ja, veldig! Min skrur seg av på 10% som regel den.. Tragisk batteritid
Hos meg pleier disse advarslene om lavt batteri være det som tømmer de siste prosentene. Virker jo mot sin hensikt!

Fra mobil.

Håpløs batteritid på iPhone når man bruker Internett...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Håpløs batteritid på iPhone når man bruker Internett...

Tror jeg må skaffe meg sånn lader man kan lade opp. Da kan man ha den i vesken og lade på f.eks. bussen :)

Fra mobil.

Lurt. Noen busser har jo stikkontakt ved hver rad også :)

Tror jeg må skaffe meg sånn lader man kan lade opp. Da kan man ha den i vesken og lade på f.eks. bussen :)

Fra mobil.
Lillesøster har den, helt genial :)

Lurt. Noen busser har jo stikkontakt ved hver rad også :)

Genialt! Har aldri sett det før, men kommer vel her til Bergen en eller annen gang :D

Fra mobil.

Er gjerne langdistansebussene. Ikke bybussene så vidt jeg vet :)

Der er vel kanskje behovet større. Batteriet forsvinner raskt på en 8 timers busstur.

Fra mobil.

Hvor lenge har du igjen da?
Jeg hadde 1% rett før du spurte;)
Nå er telefonen heldigvis hjemme, trygt koblet til en lader, der den trives best.

Fra mobil.

Jeg hadde 1% rett før du spurte;)
Nå er telefonen heldigvis hjemme, trygt koblet til en lader, der den trives best.

Fra mobil.
Hihi, godt du og spira kom dere trygt hjem :D

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Hihi, godt du og spira kom dere trygt hjem :D

❤️Februar 2015❤️

Det gikk veldig bra! Litt kjedelig å sitte uten noen som helst form for underholdning i de siste 20 minuttene, men fikk nytt utsikten da ;)

Det gikk veldig bra! Litt kjedelig å sitte uten noen som helst form for underholdning i de siste 20 minuttene, men fikk nytt utsikten da ;)
Hehe, ja, det tror jeg på!

❤️Februar 2015❤️

Hehe, ja, det tror jeg på!

❤️Februar 2015❤️

Har du tenkt å beholde dagboken din på FS, eller skal du få den flyttet hit etterhvert?

Jeg har bedt Mod. Tamara om å flytte min, men har ennå ikke fått svar fra henne...

Har du tenkt å beholde dagboken din på FS, eller skal du få den flyttet hit etterhvert?

Jeg har bedt Mod. Tamara om å flytte min, men har ennå ikke fått svar fra henne...
Jeg lar den bare være der jeg :) Tror ikke jeg kommer til å bruke noe dagbok her egentlig :) Jeg blir sikkert åpen om hvem jeg er etterhvert så da vil jeg ikke ha den så nære, pm du skjønner :p

❤️Februar 2015❤️

Den forbanna katta, argh! Han er egentlig min lille baby men er helt sikker på han merker jeg er gravid. Han er så sur. Istad hoppa han på siden av fotsålen min så jeg fikk to bittesmå klor, men hallo, jeg halter? :O Det svir i absolutt hele foten og dunker, jeg sliter skikkelig med å gå!

Den forbanna katta, argh! Han er egentlig min lille baby men er helt sikker på han merker jeg er gravid. Han er så sur. Istad hoppa han på siden av fotsålen min så jeg fikk to bittesmå klor, men hallo, jeg halter? :O Det svir i absolutt hele foten og dunker, jeg sliter skikkelig med å gå!
Trodde dyr ble veldig overbeskyttende ovenfor eierne når de ble gravide, men ikke din katt altså :P

Fra mobil.

Trodde dyr ble veldig overbeskyttende ovenfor eierne når de ble gravide, men ikke din katt altså :p

Fra mobil.
Men sånn var han sist og, kjempe sur og grinete på meg fra før jeg fant det ut til sånn uke 5, ligger og koser med mannen mens han ser på meg :p Men fra uke 5 sist ble han kjempe overbeskyttende. Merket det i natt faktisk, når mannen var altfor full lå pus ved siden av meg hele natta og hvis mannen nærmet seg breia han seg ut så han ikke kom nærmere :p merkelige greier

Back
Topp