Skravlingstråd :)

Natt til i går sa det pang! Da startet blærer å krympe inn igjen, svigermor har hyttetoalett som brenner alt etter hver toalett tur sååååå doen var i full fyr hele helgen å svigermor merket dette godt:) hehe ops:) så nå e vi på vei hjem og endelig kan vi slappe av;) lege på torsdag for og bli henvist til tidlig ul og få blodprøvene tatt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Natt til i går sa det pang! Da startet blærer å krympe inn igjen, svigermor har hyttetoalett som brenner alt etter hver toalett tur sååååå doen var i full fyr hele helgen å svigermor merket dette godt:) hehe ops:) så nå e vi på vei hjem og endelig kan vi slappe av;) lege på torsdag for og bli henvist til tidlig ul og få blodprøvene tatt:)

Hehe, hørtes ikke så enkelt ut. Du får skylde på urolig mage ;)
Er det hcg du skal måle?

I morgen skal jeg ringe gyn og bestille ul :) Tror dere man kan se noe 7+3? Han sa for 4 uker siden da jeg var på etterkontroll etter SA at ja da sees vi vel sikkert utpå høsten en gang da! Den gang ei :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Hvor tidlig bestiller dere UL og hvorfor tidligere?
Hos gynekologen min :) Fordi jeg har mistet tidligere og han vil gjerne følge opp

❤️Februar 2015❤️

Jeg får henvisning til tidlig ul for å sjekke at svangerskapet sitter på riktig plass denne gang, sist satt det i egglederen :( fastlegen sendte henvisninger på fredag som var, så da får vi se hvor lang tid det tar :)

I morgen skal jeg ringe gyn og bestille ul :) Tror dere man kan se noe 7+3? Han sa for 4 uker siden da jeg var på etterkontroll etter SA at ja da sees vi vel sikkert utpå høsten en gang da! Den gang ei :p

❤️Februar 2015❤️

Eg kunne se noe 7+0 sist gang:) har bilde inne på lilletrille89 bloggen min:)

Hvor tidlig bestiller dere UL og hvorfor tidligere?
Eg fikk tidligere første svangerskap fordi eg hadde prøverør, nå får eg det fordi eg ber om det:)

Hehe, hørtes ikke så enkelt ut. Du får skylde på urolig mage ;)
Er det hcg du skal måle?
Nei skal få papirene og alle blodprøvene vi tar når vi starter et svangerskap:) og bestille ul:)

Aaah oki:) Det vil jeg å:P Sist skulle vi se hjerteslag når jg var på UL 6+2 men den var dessverre død:( Men hadde en SA rett før vi skulle skrape ut så det ordnet seg selv ganske bra! Får vel ringe å få en time tidlig jeg å;)

Sent from my iPad using BV Forum

Herlig bilde. håper på å se et bankende hjerte når vi skal på ul å 30 juni :)

Har dere merket noen symptomer enda?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hihi, så du hadde funnet den andre tråden;) Her er det kun litt vondt i korsryggen, men det er ikke konstant. Og veldig tørst.

Fra mobil.

Hihi, så du hadde funnet den andre tråden;) Her er det kun litt vondt i korsryggen, men det er ikke konstant. Og veldig tørst.

Fra mobil.
Signerer denne :)

❤️Februar 2015❤️

Fra mobil.

Jepp, så den rett etterpå :p
Husker jo ikke når kvalmen, hodepinen og det umettelige behovet for søvn kom sist.. ;) Jeg tar det uansett som et godt tegn at jeg ikke merker noe :)

Jeg har så lyst å ta en test. Men det er ca 2,5 timer siden jeg drakk og 2 timer siden jeg tissa. Litt dumt å teste nå?

❤️Februar 2015❤️

Jeg har så lyst å ta en test. Men det er ca 2,5 timer siden jeg drakk og 2 timer siden jeg tissa. Litt dumt å teste nå?

❤️Februar 2015❤️

Teste for hva? Du har testet positivt før, har du ikke?
Hvis du er over ikm kan du vel teste når som helst? :)

Teste for hva? Du har testet positivt før, har du ikke?
Hvis du er over ikm kan du vel teste når som helst? :)

Har noen tester igjen skjønner du, haha :p IKM i dag :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp