Skravlingstråd :)

Har noen tester igjen skjønner du, haha :p IKM i dag :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Da skjønner jeg :p Jeg har testet endel denne gangen jeg også.. Testene kan jo ikke bare ligge der og råtne :p Jeg tror det er trygt å teste nå :) Gi oppdatering da.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper jeg er like heldig 7+3 :D Herlig bilde <3

❤️Februar 2015❤️

Håper på det:) Eg håper på og få time rundt 7+1 eller 2 så eg kan vise bilde til min mor den helgen hehe

Da skjønner jeg :p Jeg har testet endel denne gangen jeg også.. Testene kan jo ikke bare ligge der og råtne :p Jeg tror det er trygt å teste nå :) Gi oppdatering da.

Sjekk våre tester <3

❤️Februar 2015❤️

Den var jo sterk og fin! Alltid deilig med en bekreftelse :)

(Ps: tror du la ut under feil mappe)

Ja, jeg så det!! Skjønner virkelig ikke hvordan det gikk til men pytt pytt :p La ut på riktig nå :D

❤️Februar 2015❤️

Halvveis til skjult forum :P

Da må det skravle masse!

Fra mobil.

Hurra! tar jo en evighet..

Ja, kjære vene... 3000 er MYE innlegg altså. Også er det jo så greit med skjult hvis man vil ta opp ting som man ikke vil alle skal se eller skal komme på google

Jeg har en lang busstur foran meg, og har selvfølgelig glemt øretelefoner. Typisk! Blir skravling helt til batteriet tar kvelden:)

Fra mobil.

Ja, kjære vene... 3000 er MYE innlegg altså. Også er det jo så greit med skjult hvis man vil ta opp ting som man ikke vil alle skal se eller skal komme på google

Nettopp. Det er jo gjerne litt hemmelig inntil videre også..

Jeg har en lang busstur foran meg, og har selvfølgelig glemt øretelefoner. Typisk! Blir skravling helt til batteriet tar kvelden:)

Fra mobil.
æææ, det er noe av det værste som kan skje :P

æææ, det er noe av det værste som kan skje :P
Jeg vet! Jeg hadde nesten gledet meg til å slappe av på bussen, men nå blir det bare skravling istedenfor.

Fra mobil.

Jeg vet! Jeg hadde nesten gledet meg til å slappe av på bussen, men nå blir det bare skravling istedenfor.

Fra mobil.
Jaja, koselig det og da :) men er så deilig å koble ut med musikk. men nå skal jeg ikke gni det inn her, hihi :P

Jaja, koselig det og da :) men er så deilig å koble ut med musikk. men nå skal jeg ikke gni det inn her, hihi :P
Det går helt fint :) Turen går dessuten raskere når jeg skravler.

Og det samme gjør batteriet. Fra 30% til 10 % på null komma niks!

Fra mobil.

Det går helt fint :) Turen går dessuten raskere når jeg skravler.

Og det samme gjør batteriet. Fra 30% til 10 % på null komma niks!

Fra mobil.
Har du iphone?

Jepp! Syntes batteriet tømmes utrolig fort, ihvertfall om man har under 20%

Fra mobil.
Ja, veldig! Min skrur seg av på 10% som regel den.. Tragisk batteritid

Back
Topp