Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei heiHallo! Jeg har ikke helt forstått dette forumgreierne enda jeg, men kan like godt forsøke med et lite hei her
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det tror jeg på! Skal du operere?god morgen! huff, håper jeg slipper unna kvalmen ei stund til.. det er noe dritt jeg blir snart kvalm, men det er fordi jeg ligger på sykehus og faster! da kan man Være helt sikker på at man har lyst på alt av mat
Det tror jeg på! Skal du operere?
Februar 2015
Taster på appen
Huffda, nei, det skjønner jeg!! Men blir nok veldig godt å bli ferdig med det daskal rense øra skikkelig, har ei kraftig ørebetennelse som ikke vil gå tilbake, og det er visst en ganske smertefull prosedyre, derfor vil de ha meg i narkose.. gleder meg ikke akkurat..:S
Gynekologen min har ferie helt til 10 juni... Håper virkelig de har noen ledige timer når jeg skal ha
Februar 2015
Taster på appen
Jeg ville jo gjerne få time 25 juni siden det er den eneste dagen jeg har fri frem til 17 juli Han greier nok å få pressa meg inn..Når skal du?
Hehe, heldig du som har sofa! Kjente jeg bare datt sammen i pausen. Hadde ikke sjans til å holde øya oppe. Helt grusomt!Det går overraskende bra med min trøtthet i dag (sier hun mens hun slanger seg på sofaen på et møterom)
Har vært ganske kvalm i dag, må småspise hele tiden for å holde den unna... Må finne noe jeg kan spise ved pulten som ikke lager lyd, litt kjedelig med nøtter og kjeks i åpent landskap
Fra sent på kveld til sånn ca 9 er jeg sånn kvalm du beskriver... Hjelper med mat innimellom. Så lenge spira vil bli så kan jeg gjerne være uvel <3Jeg har også vært dautrøtt i dag. Var sein i seng i går, men har strevd med å holde meg våken!
I dag føler jeg meg litt merkelig. Er kvalm, men samtidig ikke. Er ikke uvel, men føler for å brekke meg hele tiden...
Fra mobil.
Ja, har lyst å spise noe hele tiden, samtidig som jeg ikke er skikkelig sulten. Er bare sugen på noe godt, og det er tydeligvis det som døyver småkvalmen.Fra sent på kveld til sånn ca 9 er jeg sånn kvalm du beskriver... Hjelper med mat innimellom. Så lenge spira vil bli så kan jeg gjerne være uvel <3
Februar 2015
Taster på appen
Haha, det høres ut som min nye hverdag enten vil jeg bare sove eller spise! Helst putte noe i munn hele tidenJa, har lyst å spise noe hele tiden, samtidig som jeg ikke er skikkelig sulten. Er bare sugen på noe godt, og det er tydeligvis det som døyver småkvalmen.
Fra mobil.