Skravlingstråd :)

God morgen! Våkner så himla tidlig nå, med vondt i korsrygg og tissetrengt.. Vært oppe flere ganger i natt, og kjente sulten gnage! Hvilke planer har dere jenter i dag? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen :) Jeg har vært våken fra 05 og bare venta på å ta den digitale testen i dag!! Iiiihhh, tenk om det kommer opp ikke gravid :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Lykke til håper det står gravid☺ du får holde oss oppdatert

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Lykke til håper det står gravid☺ du får holde oss oppdatert

13 dpo og gravid 1-2 <3 *lykke*

❤️Februar 2015❤️

Gratulerer så mye☺

Gratulerer så mye☺

Deilig å få det på svart hvitt med skrift selvom jeg har visst det noen dager :)

❤️Februar 2015❤️

Ja for all del. Jeg har bare tatt en test som var ganske svak men man kunne se streken. Holdt for meg men føler at jeg vil ta en på ny bare for å se en sterk strek hehe☺

Ja for all del. Jeg har bare tatt en test som var ganske svak men man kunne se streken. Holdt for meg men føler at jeg vil ta en på ny bare for å se en sterk strek hehe☺

Hehe, ja, skjønner godt hva du mener :p

❤️Februar 2015❤️

God morgen! Våkner så himla tidlig nå, med vondt i korsrygg og tissetrengt.. Vært oppe flere ganger i natt, og kjente sulten gnage! Hvilke planer har dere jenter i dag? :)

Åh kjenner tissetrengt og sultfølelsen!! Jeg er hos svigers i bartebyen, og vi skal besøke litt av min familie her, i bursdag, handle gaver, spise middag med hele familien og besøke venner av sambo på kvelden. Heia kvalme og trøtthet!! Du da?:)

Sent from my iPad using BV Forum

Guuud, jeg er så på gråten i dag hele tiden. Skikkelig emosjonell før jeg skal se en av mine bestevenninner gifte seg <3

❤️Februar 2015❤️

Åh kjenner tissetrengt og sultfølelsen!! Jeg er hos svigers i bartebyen, og vi skal besøke litt av min familie her, i bursdag, handle gaver, spise middag med hele familien og besøke venner av sambo på kvelden. Heia kvalme og trøtthet!! Du da?:)

Vi har dratt på hytta og skal bare kose oss her ei natt, herlig! Håper bare formen holder seg grei, akkurat nå er jeg supertrøtt iallefall ;)

Vi har dratt på hytta og skal bare kose oss her ei natt, herlig! Håper bare formen holder seg grei, akkurat nå er jeg supertrøtt iallefall ;)

Får nyte stillheten og roen mens du kan;) Her er det full fart. De vet jo ikke at jeg er prego så jeg må jo være med på alt:P

Mannen er såååå full! Vil hjem :p

❤️Februar 2015❤️

Hahahaha æsj:p Ta han med deg;)

ååå, for en grusom kveld :P jeg såå trøtt og han sååå dritings at jeg rett og slett hadde lyst å ta inn på hotell i natt :p

Mannen er såååå full! Vil hjem :p

❤️Februar 2015❤️

Hahaha, høres ut som min kveld!

I kveld var vi først hos noen venner og spiste reker, og jeg drakk kun alkoholfri øl og vann. Det ble selvfølgelig kommentert, og jeg sa som sant var, at jeg var kvalm etter båttur tidligere på dagen.
Hun vi var hos er også gravid, men er over 12 uker, og det er offisielt. Hun har nok begynt å mistenke noe.

Deretter dro vi i 30-års dag, og mannen til min gravide venninne bemerket også at jeg drakk alkoholfritt ute. Fikk flasken helt over i glass, men selvfølgelig måtte de ha egne glass der det stod "Erdinger alkoholfrei".

Kvelden oppsummert: mannen veldig full, jeg trøtt og sliten ( men syntes det var vel så kjekt å være edru ute på fest)

Håper alle andre har hatt en fin kveld:)

Fra mobil.

Må vi ha 50 innlegg hver, her inne i februargruppa for å få tilgang på lukket gruppe, eller er det 50 innlegg totalt på forumet? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har vært så heldig at jeg sendte samboer på fest til kompiser:) Da slapp jeg late som jeg drakk, og slapp og se han full mmer enn 10-20 min når han gikk i søvne eller kledde av seg:P Deilig!:)

Nå i dag husker han ingenting og godt er det! Dette ble hans siste heisatur med meg :p Jeg orker ikke være klin edru og drasse på han som er så dritings! Æsj! De blir så motbydelige :p

❤️Februar 2015❤️

Hahaha, høres ut som min kveld!

I kveld var vi først hos noen venner og spiste reker, og jeg drakk kun alkoholfri øl og vann. Det ble selvfølgelig kommentert, og jeg sa som sant var, at jeg var kvalm etter båttur tidligere på dagen.
Hun vi var hos er også gravid, men er over 12 uker, og det er offisielt. Hun har nok begynt å mistenke noe.

Deretter dro vi i 30-års dag, og mannen til min gravide venninne bemerket også at jeg drakk alkoholfritt ute. Fikk flasken helt over i glass, men selvfølgelig måtte de ha egne glass der det stod "Erdinger alkoholfrei".

Kvelden oppsummert: mannen veldig full, jeg trøtt og sliten ( men syntes det var vel så kjekt å være edru ute på fest)

Håper alle andre har hatt en fin kveld:)

Fra mobil.
Det var vel noen som stusset litt her og men gadd ikke bry meg :p hadde nok å bry meg om men han mannen ;)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp