God morgenGod morgen! Våkner så himla tidlig nå, med vondt i korsrygg og tissetrengt.. Vært oppe flere ganger i natt, og kjente sulten gnage! Hvilke planer har dere jenter i dag?
Sent from my iPhone using BV Forum
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen! Våkner så himla tidlig nå, med vondt i korsrygg og tissetrengt.. Vært oppe flere ganger i natt, og kjente sulten gnage! Hvilke planer har dere jenter i dag?
13 dpo og gravid 1-2 <3 *lykke*Lykke til håper det står gravid☺ du får holde oss oppdatert
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Deilig å få det på svart hvitt med skrift selvom jeg har visst det noen dagerGratulerer så mye☺
Hehe, ja, skjønner godt hva du menerJa for all del. Jeg har bare tatt en test som var ganske svak men man kunne se streken. Holdt for meg men føler at jeg vil ta en på ny bare for å se en sterk strek hehe☺
God morgen! Våkner så himla tidlig nå, med vondt i korsrygg og tissetrengt.. Vært oppe flere ganger i natt, og kjente sulten gnage! Hvilke planer har dere jenter i dag?
Vi har dratt på hytta og skal bare kose oss her ei natt, herlig! Håper bare formen holder seg grei, akkurat nå er jeg supertrøtt iallefallÅh kjenner tissetrengt og sultfølelsen!! Jeg er hos svigers i bartebyen, og vi skal besøke litt av min familie her, i bursdag, handle gaver, spise middag med hele familien og besøke venner av sambo på kvelden. Heia kvalme og trøtthet!! Du da?
Sent from my iPad using BV Forum
Vi har dratt på hytta og skal bare kose oss her ei natt, herlig! Håper bare formen holder seg grei, akkurat nå er jeg supertrøtt iallefall
Mannen er såååå full! Vil hjem
Februar 2015
Taster på appen![]()
ååå, for en grusom kveldHahahaha æsjTa han med deg
Sent from my iPad using BV Forum
Hahaha, høres ut som min kveld!Mannen er såååå full! Vil hjem
Februar 2015
Taster på appen![]()
Det var vel noen som stusset litt her og men gadd ikke bry megHahaha, høres ut som min kveld!
I kveld var vi først hos noen venner og spiste reker, og jeg drakk kun alkoholfri øl og vann. Det ble selvfølgelig kommentert, og jeg sa som sant var, at jeg var kvalm etter båttur tidligere på dagen.
Hun vi var hos er også gravid, men er over 12 uker, og det er offisielt. Hun har nok begynt å mistenke noe.
Deretter dro vi i 30-års dag, og mannen til min gravide venninne bemerket også at jeg drakk alkoholfritt ute. Fikk flasken helt over i glass, men selvfølgelig måtte de ha egne glass der det stod "Erdinger alkoholfrei".
Kvelden oppsummert: mannen veldig full, jeg trøtt og sliten ( men syntes det var vel så kjekt å være edru ute på fest)
Håper alle andre har hatt en fin kveld
Fra mobil.