Skravlingstråd :)

Kjenner meg igjen! Tenk at jeg bare har vært gravid (eller visst om det) i en uke! Herlighet,hvordan skal de neste 36 ukene gå?

Har visst det siden tirsdag:P Blir jo helt sprø her jeg sitter! Og er bare 4+3!!!!! Har lyst til å legge meg og våkne om noen uker:P

Sent from my iPad using BV Forum

Har visst det siden tirsdag:P Blir jo helt sprø her jeg sitter! Og er bare 4+3!!!!! Har lyst til å legge meg og våkne om noen uker:P

Hallo, jeg er 3+5!!! Tror jeg dør :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Får dere forresten frysninger?:) Når jeg føler meg litt kvalm, så kommer det alltid en frysning eller to istedet for vannet i munnen:P Vanskelig å beskrive men:) Veldig rar følelse!
Edit: Mange innlegg fra meg nå men kjeder meg mens jeg venter på svigerfar og samboer som handler:P Dlappfisken av en hund sover så det er ingenting å finne på!:)

Haha åååneeeei:P Kjedelig!

Begynte på folat på tirsdag å jeg da... Litt sent men gjør kanskje ikke noe?:)

Bedre sent enn aldri :D

❤️Februar 2015❤️

Har dere store planer for helgen ? :)

I dag er det grilling med venner på planen og bryllup i morgen :D <3

❤️Februar 2015❤️

Har dere store planer for helgen ? :)

I dag er det grilling med venner på planen og bryllup i morgen :D <3

❤️Februar 2015❤️

Vi er på hytten. Den ligger bare rett under en times kjøretur hjemmefra, så veldig lett å dra til og fra sånn når det passer oss. I morgen formiddag skal det være marked her, så håper vi får tatt turen dit.

Skal kanskje i en 30-års dag i morgen, så det blir første fest der jeg må skjule at jeg holder meg til alkoholfritt.

Så koselig å lese gjennom trådene, i dag har jeg bakt verdens beste muffins: ) bilde og oppskrift kommer: ):)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Vi er på hytten. Den ligger bare rett under en times kjøretur hjemmefra, så veldig lett å dra til og fra sånn når det passer oss. I morgen formiddag skal det være marked her, så håper vi får tatt turen dit.

Skal kanskje i en 30-års dag i morgen, så det blir første fest der jeg må skjule at jeg holder meg til alkoholfritt.
Så koselig :D Her blir det også en hemmelighetsfull fest :p

❤️Februar 2015❤️

Så koselig :D Her blir det også en hemmelighetsfull fest :p

❤️Februar 2015❤️

Hva er din plan?

Der jeg skal har de leid et lokale hvor de har ølservering, så jeg tenker at jeg skal be om å få alkoholfritt øl i glass. Og passe på at det ikke er noen rundt meg når jeg bestiller.

Hvis noen ser det, skal jeg bare si at jeg ikke skal drikke så mye, siden jeg må jobbe fra søndag morgen og utover dagen, at jeg tar annenhver øl som alkoholfri.

Hva er din plan?

Der jeg skal har de leid et lokale hvor de har ølservering, så jeg tenker at jeg skal be om å få alkoholfritt øl i glass. Og passe på at det ikke er noen rundt meg når jeg bestiller.

Hvis noen ser det, skal jeg bare si at jeg ikke skal drikke så mye, siden jeg må jobbe fra søndag morgen og utover dagen, at jeg tar annenhver øl som alkoholfri.
Jeg kommer til å late som jeg drikker velkomstdrink og til maten sier jeg at jeg ble litt svimmel og tat vann til maten :p resten av kvelden er det fri bar så tar brus og later som det er drink

❤️Februar 2015❤️

Herlighet så trøtt jeg er!
Skulle skryte her for noen timer siden over at jeg ikke hadde vært noe trøtt i hele dag, men så smalt det plutselig. Tør ikke legge meg nedpå nå, for da sover jeg i flere timer.

Herlighet så trøtt jeg er!
Skulle skryte her for noen timer siden over at jeg ikke hadde vært noe trøtt i hele dag, men så smalt det plutselig. Tør ikke legge meg nedpå nå, for da sover jeg i flere timer.
Jeg sov fra 16-17.30 jeg :p Maagisk!

❤️Februar 2015❤️

Jeg sov fra 16-17.30 jeg :p Maagisk!

❤️Februar 2015❤️

Jeg tok en høneblund i går, men i dag ble det da altså ikke tid. Får heller legge meg tidlig. Det går jo mot kveld allerede.

Fra mobil.

Kjenner meg tung og sliten :p Ikke sånn tung pga av magen liksom, men det tar tid å flytte beina liksom :P

Kjenner meg tung og sliten :p Ikke sånn tung pga av magen liksom, men det tar tid å flytte beina liksom :P
Føler meg utslitt hele tiden :p

❤️Februar 2015❤️

Trøtt og slapp her også... Og sinnsykt strekk i magen allerede!! Kjenner virkelig at det skjer ting der nede. Og kvalmen er på vei, jeg må hele tiden småspise noe for at den ikke skal ta overhånd. Må prøve å finne sunne ting å spise, men det er ikke så enkelt. Noen gode forslag? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kommer til å late som jeg drikker velkomstdrink og til maten sier jeg at jeg ble litt svimmel og tat vann til maten :p resten av kvelden er det fri bar så tar brus og later som det er drink

❤️Februar 2015❤️

Vi hadde naboene på grilling i ettermiddag, da måtte jeg helle brus på en tom ølboks for å skjule at jeg ikke drakk ;)

Vi hadde naboene på grilling i ettermiddag, da måtte jeg helle brus på en tom ølboks for å skjule at jeg ikke drakk ;)

Haha, huff, det er ikke bare bare :p

❤️Februar 2015❤️

God morgen! Våkner så himla tidlig nå, med vondt i korsrygg og tissetrengt.. Vært oppe flere ganger i natt, og kjente sulten gnage! Hvilke planer har dere jenter i dag? :)

Back
Topp