Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ikke sjans på 1700, men satte meg et nytt mål på 800. Det har jeg jaggu meg nådd ogsåjeg har igrunn ikke sååå lyst på den veska så holdt med 800 for min del
Det er deilig da Håper brystpumpa kommer i juni, den har jeg lyst opåJeg hadde ikke sjans på 1700, men satte meg et nytt mål på 800. Det har jeg jaggu meg nådd også
Ikke værst altså
Den ønsker jeg og meg! Har ikke behov for Lego eller lydbøker ennå. Det kan de med småbarn få vinneDet er deilig da Håper brystpumpa kommer i juni, den har jeg lyst opå
Ja, synes jeg. Eller, jeg har jo noen jeg kan gi det i bursdagsgaver til og sånn daDen ønsker jeg og meg! Har ikke behov for Lego eller lydbøker ennå. Det kan de med småbarn få vinne
Det har jo jeg og! Men da kan jeg gjerne vinne!Ja, synes jeg. Eller, jeg har jo noen jeg kan gi det i bursdagsgaver til og sånn da
Da sparte man penger på det og Jeg begynner å lure på om jeg allerede skal begynne å legge av litt penger i mnd jeg altså, til utstyr osvDet har jo jeg og! Men da kan jeg gjerne vinne!
Det er kanskje lurt. Vi har sparekontoer, så må vel ta litt derfra. Tenker å kjøpe mye brukt. Hvis du ser på finn.no, er det utrolig mye fint som ligger ute, og mye av det er såvidt brukt!Da sparte man penger på det og Jeg begynner å lure på om jeg allerede skal begynne å legge av litt penger i mnd jeg altså, til utstyr osv
Også kommer jeg da, angst for alt som er brukt Mannen er helt motsatt! Så vi får se hvordan dette går, hihiDet er kanskje lurt. Vi har sparekontoer, så må vel ta litt derfra. Tenker å kjøpe mye brukt. Hvis du ser på finn.no, er det utrolig mye fint som ligger ute, og mye av det er såvidt brukt!
Det eneste jeg ikke vil kjøpe på finn.no, er bilsete. Om det kjøpes brukt, skal det være fra noen jeg kjenner, som jeg kan stole på. Vil ikke risikere å kjøpe et sete som allerede har vært med i kollisjon.Også kommer jeg da, angst for alt som er brukt Mannen er helt motsatt! Så vi får se hvordan dette går, hihi
Ja, det er veldig viktig. Blir litt småkvalm av å tenke på det. Huff! Hørt flere som har bomma derDet eneste jeg ikke vil kjøpe på finn.no, er bilsete. Om det kjøpes brukt, skal det være fra noen jeg kjenner, som jeg kan stole på. Vil ikke risikere å kjøpe et sete som allerede har vært med i kollisjon.
Heldigvis er det ikke slike forhåndsregler å ta med en vippestol eller en grindseng, takk og lovJa, det er veldig viktig. Blir litt småkvalm av å tenke på det. Huff! Hørt flere som har bomma der
Hihi, nei, så lenge det er pent bruktHeldigvis er det ikke slike forhåndsregler å ta med en vippestol eller en grindseng, takk og lov
Jeg så Fine testeneNytt bilde i bildetråden
Har tatt, men har kanskje glemt å legge den ut... Var uten ukeindikator, så stod bare "Gravid". Men det visste jeg fra før,hihihiSkal du ta digital?
Februar 2015
Taster på appen
Deilig å ha det svart på hvitt Jeg er tom for tester Utennom en med ukeindikator. Så i dag skal jeg kjøpe a1, digitalHar tatt, men har kanskje glemt å legge den ut... Var uten ukeindikator, så stod bare "Gravid". Men det visste jeg fra før,hihihi
Skal du kjøpe enda en digital?Deilig å ha det svart på hvitt Jeg er tom for tester Utennom en med ukeindikator. Så i dag skal jeg kjøpe a1, digital
Februar 2015
Taster på appen