Skravlingstråd :)

Akershus:) så at dette var deres første?:) Ser ut som de fleste her inne venter sin 2.:) Ikke det at det har noe å si men spennende å se hva som venter oss:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi venter også første :) Kanskje jeg skal lage en tråd om det:)


Fra mobil.
 
God morgen :)




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
God morgen!
Her har jeg vært oppe siden 6:30, så føles som langt på dag allerede :p


Fra mobil.
Er du på jobb i dag ? :) Våknet 8 og lysvåken :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Er du på jobb i dag ? :) Våknet 8 og lysvåken :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Har fri i dag, men måtte kjøre mannen til bussen. Sitter og jobber, da. Kjedelig å måtte bruke fridagene slik, men heldigvis ikke lenge til ferie :):):)


Fra mobil.
 
Har fri i dag, men måtte kjøre mannen til bussen. Sitter og jobber, da. Kjedelig å måtte bruke fridagene slik, men heldigvis ikke lenge til ferie :):):)


Fra mobil.
Ferie ja, det blir det ikke mye av her i sommer.. Bare et par dager. Må jobbe så mye jeg kan så lenge jeg kan :D
 
Ferie ja, det blir det ikke mye av her i sommer.. Bare et par dager. Må jobbe så mye jeg kan så lenge jeg kan :D
Er du ikke nødt til å ta ut ferie, eller fungerer det annerledes når du er tilkallingsvikar?
 
Er du ikke nødt til å ta ut ferie, eller fungerer det annerledes når du er tilkallingsvikar?
Jeg kan ta ut så mye jeg vil i ukedagene, men da tjener jeg heller ikke noe penger :) En positiv ting er at jeg får både lønn (utennom faste helger) og feriepenger :D Det er deilig det :) Skal ha ferie fra 17-21 juli da :p
 
Wuhu, bare 2000 innlegg til skjult :p
 
Neida, er nok 3000 gitt :p
Nå er det en uke siden jeg flyttet inn her, og det har gått ganske treigt den første uken, Tipper vi klarer 2000 i løpet av neste uke :D
 
Nå er det en uke siden jeg flyttet inn her, og det har gått ganske treigt den første uken, Tipper vi klarer 2000 i løpet av neste uke :D
Ja, vi får bare skravle og finne på tråder :D Hihi.. Er jo så deilig å få skjult :)
 
Ja, vi får bare skravle og finne på tråder :D Hihi.. Er jo så deilig å få skjult :)
Jepp, og etterhvert som det kommer flere folk her, blir skravletråden sikkert veldig travel :D
 
Jepp, og etterhvert som det kommer flere folk her, blir skravletråden sikkert veldig travel :D
Ja, emn synes det er fryktelig tomt her jg :O eller så gidder ikke folk å skravle
 
Jeg tror jeg må inn på konkurranseforumet og sjekke hvor mange innlegg jeg har i mai. Har ikke holdt tellingen i det hele tatt! Hadde opprinnelig mål om å nå 1700, men det ble etterhvert helt umulig. Håper jeg har over 800 da!
 
Jeg tror jeg må inn på konkurranseforumet og sjekke hvor mange innlegg jeg har i mai. Har ikke holdt tellingen i det hele tatt! Hadde opprinnelig mål om å nå 1700, men det ble etterhvert helt umulig. Håper jeg har over 800 da!
jeg har igrunn ikke sååå lyst på den veska så holdt med 800 for min del :D
 
Back
Topp