Vi venter også førsteAkershusså at dette var deres første?
Ser ut som de fleste her inne venter sin 2.
Ikke det at det har noe å si men spennende å se hva som venter oss
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Fra mobil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi venter også førsteAkershusså at dette var deres første?
Ser ut som de fleste her inne venter sin 2.
Ikke det at det har noe å si men spennende å se hva som venter oss
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Do itVi venter også førsteKanskje jeg skal lage en tråd om det
Fra mobil.
God morgen!God morgen
Februar 2015
Taster på appen![]()
Er du på jobb i dag ?God morgen!
Her har jeg vært oppe siden 6:30, så føles som langt på dag allerede
Fra mobil.
Har fri i dag, men måtte kjøre mannen til bussen. Sitter og jobber, da. Kjedelig å måtte bruke fridagene slik, men heldigvis ikke lenge til ferieEr du på jobb i dag ?Våknet 8 og lysvåken
Februar 2015
Taster på appen![]()
Ferie ja, det blir det ikke mye av her i sommer.. Bare et par dager. Må jobbe så mye jeg kan så lenge jeg kanHar fri i dag, men måtte kjøre mannen til bussen. Sitter og jobber, da. Kjedelig å måtte bruke fridagene slik, men heldigvis ikke lenge til ferie
Fra mobil.
Er du ikke nødt til å ta ut ferie, eller fungerer det annerledes når du er tilkallingsvikar?Ferie ja, det blir det ikke mye av her i sommer.. Bare et par dager. Må jobbe så mye jeg kan så lenge jeg kan![]()
Jeg kan ta ut så mye jeg vil i ukedagene, men da tjener jeg heller ikke noe pengerEr du ikke nødt til å ta ut ferie, eller fungerer det annerledes når du er tilkallingsvikar?
Er det hele 3000 innlegg? Innbilte meg at det var 300, men det er jo ikke så veldig mye...Wuhu, bare 2000 innlegg til skjult![]()
Neida, er nok 3000 gittEr det hele 3000 innlegg? Innbilte meg at det var 300, men det er jo ikke så veldig mye...
Nå er det en uke siden jeg flyttet inn her, og det har gått ganske treigt den første uken, Tipper vi klarer 2000 i løpet av neste ukeNeida, er nok 3000 gitt![]()
Ja, vi får bare skravle og finne på tråderNå er det en uke siden jeg flyttet inn her, og det har gått ganske treigt den første uken, Tipper vi klarer 2000 i løpet av neste uke![]()
Jepp, og etterhvert som det kommer flere folk her, blir skravletråden sikkert veldig travelJa, vi får bare skravle og finne på tråderHihi.. Er jo så deilig å få skjult
![]()
Ja, emn synes det er fryktelig tomt her jg :O eller så gidder ikke folk å skravleJepp, og etterhvert som det kommer flere folk her, blir skravletråden sikkert veldig travel![]()
Ny tråd i fellesen! Den må du svare på!Ja, emn synes det er fryktelig tomt her jg :O eller så gidder ikke folk å skravle
yeyNy tråd i fellesen! Den må du svare på!
jeg har igrunn ikke sååå lyst på den veska så holdt med 800 for min delJeg tror jeg må inn på konkurranseforumet og sjekke hvor mange innlegg jeg har i mai. Har ikke holdt tellingen i det hele tatt! Hadde opprinnelig mål om å nå 1700, men det ble etterhvert helt umulig. Håper jeg har over 800 da!