Skravlingstråd :)

Innimellom tenker jeg Tenk om dette ikke er sant. Tenk om jeg bare innbiller meg at jeg er gravid. Jeg føler meg ikke annerledes (foruten murringen, men den er ikke konstant) og syntes egentlig alt er som før...

Flere som tenker slik?
Jeg, jeg! :p Men jeg velger å tenke positivt frem til noe annet skjer :) Vi får prise oss heldige foreløpig!




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Jeg, jeg! :p Men jeg velger å tenke positivt frem til noe annet skjer :) Vi får prise oss heldige foreløpig!




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Jepp!
 
Hahah :p Men fetaost kan vi vel spise? Eller?




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Njaaaa trodde vi ikke kunne spise det jeg?! Gjerne si at jeg tar feil for jeg elsker feta:p Nå tror svigers jeg går på den strenge dietten:p Hehe.. kan hende jeg gjør det vanskeligere enn det er men...:) Har jo mest lyst til å skrike det ut!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Njaaaa trodde vi ikke kunne spise det jeg?! Gjerne si at jeg tar feil for jeg elsker feta:p Nå tror svigers jeg går på den strenge dietten:p Hehe.. kan hende jeg gjør det vanskeligere enn det er men...:) Har jo mest lyst til å skrike det ut!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Nå ble jeg fryktelig usikker selv :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Akershus:) så at dette var deres første?:) Ser ut som de fleste her inne venter sin 2.:) Ikke det at det har noe å si men spennende å se hva som venter oss:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var forresten i Vestfold sist helg, i vakreste Sandefjord på 'familiehytta':)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Akershus:) så at dette var deres første?:) Ser ut som de fleste her inne venter sin 2.:) Ikke det at det har noe å si men spennende å se hva som venter oss:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Dette er vår første :) Gleder oss veldig :) har dere fra før?




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Var forresten i Vestfold sist helg, i vakreste Sandefjord på 'familiehytta':)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vestfold er helt fantastisk :D




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Dette er vår første :) Gleder oss veldig :) har dere fra før?




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Vår første:) Mistet i januar-februar så vi (les:jeg) gleder oss:p

Samboer for 2 sek siden: 'dele en øl?' *facepalm*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vår første:) Mistet i januar-februar så vi (les:jeg) gleder oss:p

Samboer for 2 sek siden: 'dele en øl?' *facepalm*


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, han vet vel du er gravid ? :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Hihi, han vet vel du er gravid ? :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Usikker på om han vet hva gravid er:p neida:) Han er vel bare mann og glemmer ting han ikke har noe 'forhold' til enda:) Håper jeg:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Usikker på om han vet hva gravid er:p neida:) Han er vel bare mann og glemmer ting han ikke har noe 'forhold' til enda:) Håper jeg:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Han er nok helt sikkert bare litt redd siden dere har mistet før :)




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Njaaaa trodde vi ikke kunne spise det jeg?! Gjerne si at jeg tar feil for jeg elsker feta:p Nå tror svigers jeg går på den strenge dietten:p Hehe.. kan hende jeg gjør det vanskeligere enn det er men...:) Har jo mest lyst til å skrike det ut!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Tror man kan spise den fra apetina iallefall, mener å ha lest den er pasteurisert :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forsøkte meg på en treningstur i kveld, men DET var temmelig tungt gitt...håper på å holde meg litt i form denne gang, men usikker på hvilken trening som er best. Har dere noen treningsplaner?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forsøkte meg på en treningstur i kveld, men DET var temmelig tungt gitt...håper på å holde meg litt i form denne gang, men usikker på hvilken trening som er best. Har dere noen treningsplaner?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jogge:):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp