Skravlingstråd :)

Er det noen som har begynt å få noen symptomer?
Her har jeg fått vonde brystvorter, stikking/mensmurringer og vært litt uggen. Mulig at sexlysten også har blitt litt større, og det skal man ikke klage på ;) 4+0 i dag
Jeg har kun murringer i magen og vondt i korsryggen. Kommer i bølger gjennom dagen, så har det ikke hele tiden heldigvis. Kjennes ut som menssmerter dagen før TR, så håper det gir seg snart!

Ellers er det ingen symptomer. Eller jo, veldig tørst! Kjennes av og til ut som om jeg er bakfull og dehydrert:p


Fra mobil.
 
Så deilig :D Her var det tidlig oppe :) De gangene jeg har vært gravid nå får jeg så mye energi og våkner altfor tidlig :p
Våknet egentlig halv åtte, men siden det var fri i dag, orket jeg ikke å stå opp :)


Fra mobil.
 
Skikkelig kvalm...isj altså.... sitter i skyggen for å lade meg opp til en ny lukerunde i satudebedet: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Skikkelig kvalm...isj altså.... sitter i skyggen for å lade meg opp til en ny lukerunde i satudebedet: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Huff, kjedelig at det skal komme allerede! Håper det går over!


Fra mobil.
 
Sliter så fryktelig med magen jeg :p fryktelig ubehagelig!





Taster på appen :)
 
Huff, kjedelig at det skal komme allerede! Håper det går over!


Fra mobil.
Huff, stakkars deg... Jeg planlegger å starte kjapt med akupunktur for å forebygge, var sinnsykt kvalm i mitt første svangerskap..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, stakkars deg... Jeg planlegger å starte kjapt med akupunktur for å forebygge, var sinnsykt kvalm i mitt første svangerskap..


Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig kvalm i begynnelsen, så går det gjerne over: ) Ikke langt nær så ille som mange andre har, kaster ikke opp liksom :)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Lagde en våre tester tråd på våre bilder så vi kan legge inn bildene våre :)





Taster på appen :)
 
Lagde en våre tester tråd på våre bilder så vi kan legge inn bildene våre :)





Taster på appen :)
Hurra! Da skal jeg få samlet alle testene mine og tatt et bilde av dem sammen :D
 
Hurra! Da skal jeg få samlet alle testene mine og tatt et bilde av dem sammen :D
Jeg er ikke helt ferdig med å teste så legger de ut litt i rykk og napp :)




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Jeg er ikke helt ferdig med å teste så legger de ut litt i rykk og napp :)




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Kanskje jeg bare skal gjøre det. Må inn i dagboken min og hente litt bilder.
 
Ah ferdig med en middag fylt med: 'skal du ikke ha ett lite glass da?'
'Du liker jo fetaost?'
'Her er sånn kjøtt du liker, litt rød' :p Herlighet å mye jeg har løyet!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ah ferdig med en middag fylt med: 'skal du ikke ha ett lite glass da?'
'Du liker jo fetaost?'
'Her er sånn kjøtt du liker, litt rød' :p Herlighet å mye jeg har løyet!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Hahah :p Men fetaost kan vi vel spise? Eller?




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Innimellom tenker jeg Tenk om dette ikke er sant. Tenk om jeg bare innbiller meg at jeg er gravid. Jeg føler meg ikke annerledes (foruten murringen, men den er ikke konstant) og syntes egentlig alt er som før...

Flere som tenker slik?
 
Back
Topp