Kjenner meg igjen! Tenk at jeg bare har vært gravid (eller visst om det) i en uke! Herlighet,hvordan skal de neste 36 ukene gå?
Har visst det siden tirsdag
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjen! Tenk at jeg bare har vært gravid (eller visst om det) i en uke! Herlighet,hvordan skal de neste 36 ukene gå?
Hallo, jeg er 3+5!!! Tror jeg dørHar visst det siden tirsdagBlir jo helt sprø her jeg sitter! Og er bare 4+3!!!!! Har lyst til å legge meg og våkne om noen uker
![]()
Hallo, jeg er 3+5!!! Tror jeg dør
Februar 2015
Taster på appen![]()
Bedre sent enn aldriHaha åååneeeeiKjedelig!
Begynte på folat på tirsdag å jeg da... Litt sent men gjør kanskje ikke noe?
Vi er på hytten. Den ligger bare rett under en times kjøretur hjemmefra, så veldig lett å dra til og fra sånn når det passer oss. I morgen formiddag skal det være marked her, så håper vi får tatt turen dit.Har dere store planer for helgen ?
I dag er det grilling med venner på planen og bryllup i morgen<3
Februar 2015
Taster på appen![]()
Så koseligVi er på hytten. Den ligger bare rett under en times kjøretur hjemmefra, så veldig lett å dra til og fra sånn når det passer oss. I morgen formiddag skal det være marked her, så håper vi får tatt turen dit.
Skal kanskje i en 30-års dag i morgen, så det blir første fest der jeg må skjule at jeg holder meg til alkoholfritt.
Hva er din plan?Så koseligHer blir det også en hemmelighetsfull fest
Februar 2015
Taster på appen![]()
Jeg kommer til å late som jeg drikker velkomstdrink og til maten sier jeg at jeg ble litt svimmel og tat vann til matenHva er din plan?
Der jeg skal har de leid et lokale hvor de har ølservering, så jeg tenker at jeg skal be om å få alkoholfritt øl i glass. Og passe på at det ikke er noen rundt meg når jeg bestiller.
Hvis noen ser det, skal jeg bare si at jeg ikke skal drikke så mye, siden jeg må jobbe fra søndag morgen og utover dagen, at jeg tar annenhver øl som alkoholfri.
Jeg sov fra 16-17.30 jegHerlighet så trøtt jeg er!
Skulle skryte her for noen timer siden over at jeg ikke hadde vært noe trøtt i hele dag, men så smalt det plutselig. Tør ikke legge meg nedpå nå, for da sover jeg i flere timer.
Jeg tok en høneblund i går, men i dag ble det da altså ikke tid. Får heller legge meg tidlig. Det går jo mot kveld allerede.Jeg sov fra 16-17.30 jegMaagisk!
Februar 2015
Taster på appen![]()
Føler meg utslitt hele tidenKjenner meg tung og slitenIkke sånn tung pga av magen liksom, men det tar tid å flytte beina liksom
![]()
Vi hadde naboene på grilling i ettermiddag, da måtte jeg helle brus på en tom ølboks for å skjule at jeg ikke drakkJeg kommer til å late som jeg drikker velkomstdrink og til maten sier jeg at jeg ble litt svimmel og tat vann til matenresten av kvelden er det fri bar så tar brus og later som det er drink
Februar 2015
Taster på appen![]()
Haha, huff, det er ikke bare bareVi hadde naboene på grilling i ettermiddag, da måtte jeg helle brus på en tom ølboks for å skjule at jeg ikke drakk![]()
Sent from my iPhone using BV Forum