Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi reiser til gran canaria i 14 dager. Det skal bli deiligVi skal et par dager til Frankrike Duds?
Februar 2015
Taster på appen
Noen som vet om en god gravid app?
Nå ble jeg sulten! Kanskje jeg skal fikse meg litt mat jeg og
Nå ble jeg sulten! Kanskje jeg skal fikse meg litt mat jeg og
Fra mobil.
Ja, alkurat nå er det viktigste for meg at spiren holder seg fastDet var kanskje lurt. Kroppen gir alltid beskjed når man må bremse ned.
Gratuleerer med overstått eksamenHoho, eksamen er levert! Og snart begynner det å regne. Typisk
Fra mobil.
Hoho, eksamen er levert! Og snart begynner det å regne. Typisk
Fra mobil.
Det har jeg hatt i en uke nå. Og de siste dagene har jeg også vært dårlig i magen, sånn typisk rett før TR-mage. Skikkelig ekkelt, men TR har da altså ikke dukket opp ennå, og det får hun heller ikke lov til!I dag er en sånn mensen følelse i hele magen. Det er så ekkelt
Februar 2015
Taster på appen
Da er det lurt å ta en pause, ja. Jeg ligger også strak på sofaen nå. Bremset litt hardt med bilen tidligere, og da kom kvalmen.Hallo allesammen! Får vel sette seg ned og ta en liten pust i bakken.. Har hengt opp nye gardiner, strikket gardinbånd, pyntet litt i heimen.. og så kom kvalmen og småsvimmelheten.... bleeeeh...