Skravlingstråd :)

jeg jukser, får det servert sammen med omega3-kapsler og smertestillende hver morgen her jeg ligger på sykehuset :p hjemme er det litt hipp som happ om jeg husker det..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har 2 tester igjen med ukeindikator.. Skal ta den ene i morgen.. Livredd for at det fortsatt skal stå 1-2!

Tok en ukesindikator test på mandag som viste 2-3 , bør jeg vente til mandag for å håpe på 3+ eller skal jeg hoppe i det i morgen??? Er så redd for å få samme resultat eller 1-2....

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Tok en ukesindikator test på mandag som viste 2-3 , bør jeg vente til mandag for å håpe på 3+ eller skal jeg hoppe i det i morgen??? Er så redd for å få samme resultat eller 1-2....

Det er så individuelt :) Men skjønner godt frykten din! Har den samme selv :( Men husk å ikke stole blindt på de :) man skal visst ha 2200 eller noe o HCG for at 3+ skal slå ut. Dagen før min SA hadde jeg langt over det i følge blodprøver mens CB viste bare 2-3

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Takk for litt beroligende svar :) ja jeg vet jo egentlig det at man ikke kan stole helt blindt på de, men man får litt paranoia når man ikke får det svaret man vil ha vettu :-p så får se hvor "tøff" jeg føler meg i morgen hehe... tror jeg venter litt til...

En positiv ting er at det er først nå jeg har fått 2-3 på den testen.. alle de andre 6 viste bare 1-2 og mistet alle :(

Takk for litt beroligende svar :) ja jeg vet jo egentlig det at man ikke kan stole helt blindt på de, men man får litt paranoia når man ikke får det svaret man vil ha vettu :-p så får se hvor "tøff" jeg føler meg i morgen hehe... tror jeg venter litt til...

Jeg har mannet meg virkelig opp og skal ta min i morgen!! Den må bare IKKE vise 1-2 :p for ja, det er faktisk beroligende om den viser riktig :)

❤️Februar 2015❤️

En positiv ting er at det er først nå jeg har fått 2-3 på den testen.. alle de andre 6 viste bare 1-2 og mistet alle :(

Men det er jo kjempe positivt! Hvor langt var du på vei når den viste det da? :)

❤️Februar 2015❤️

Ja ble veldig glad for det :) Tok en forrige tirsdag som viste 2-3, og en nå på mandag som også viste 2-3... så nå måå den bare vise 3+!! Masse lykke til Twinkle, du er tøff :) hør av deg i morgen da hvordan det gikk ;) heier på deg!!

Ja ble veldig glad for det :) Tok en forrige tirsdag som viste 2-3, og en nå på mandag som også viste 2-3... så nå måå den bare vise 3+!! Masse lykke til Twinkle, du er tøff :) hør av deg i morgen da hvordan det gikk ;) heier på deg!!

Da synes jeg du skal ta en til i morgen :) Da må den komme seg opp til 3+ :D Tusen takk, det skal jeg gjøre :)

❤️Februar 2015❤️

Hm... nja vet ikke om jeg tør? Får se an i morgen :)

Jeg tenkte å ta en ny cb på lørdag, da er jeg 5+1. Håper det lyser 3+ da. Hvor langt er dere på vei når dere tester for å få 3+? Lykke til med testingen idag :)

Nå mistet vi en haug med innlegg her inne. lekene våre var visst ikke lov...

Januar har samme assosiasjonsleks, ser ikke ut som de har fått advarsel og de har over tusen innlegg på den.. På desember var brukte vi også assosiasjonslek for å få innlegg. Rett skal være rett :)

❤️Februar 2015❤️

Last edited:
Da var ukesindikatoren tatt :( viste 2-3 nå også.... er 5+6 idag. nå angrer jeg at jeg tok den og må vente en hel uke på UL...

Da var ukesindikatoren tatt :( viste 2-3 nå også.... er 5+6 idag. nå angrer jeg at jeg tok den og må vente en hel uke på UL...

Tenk heller at den ikke var på 1-2! Det kommer til å gå så bra :)

❤️Februar 2015❤️

Joda, håper selvfølgelig det men... blir egentlig bare mer stressa av disse testene enn beroliget uff :(

Har fått tilbud om fast stilling:) Hurra!

Fra mobil.

Back
Topp