Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det går nok bra, krysser alt jeg har for dere ♥Jeg har 2 tester igjen med ukeindikator.. Skal ta den ene i morgen.. Livredd for at det fortsatt skal stå 1-2!
Takk Håperhåper!det går nok bra, krysser alt jeg har for dere ♥
Det er så individuelt Men skjønner godt frykten din! Har den samme selv Men husk å ikke stole blindt på de man skal visst ha 2200 eller noe o HCG for at 3+ skal slå ut. Dagen før min SA hadde jeg langt over det i følge blodprøver mens CB viste bare 2-3Tok en ukesindikator test på mandag som viste 2-3 , bør jeg vente til mandag for å håpe på 3+ eller skal jeg hoppe i det i morgen??? Er så redd for å få samme resultat eller 1-2....
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Jeg har mannet meg virkelig opp og skal ta min i morgen!! Den må bare IKKE vise 1-2 for ja, det er faktisk beroligende om den viser riktigTakk for litt beroligende svar ja jeg vet jo egentlig det at man ikke kan stole helt blindt på de, men man får litt paranoia når man ikke får det svaret man vil ha vettu så får se hvor "tøff" jeg føler meg i morgen hehe... tror jeg venter litt til...
Men det er jo kjempe positivt! Hvor langt var du på vei når den viste det da?En positiv ting er at det er først nå jeg har fått 2-3 på den testen.. alle de andre 6 viste bare 1-2 og mistet alle
Da synes jeg du skal ta en til i morgen Da må den komme seg opp til 3+ Tusen takk, det skal jeg gjøreJa ble veldig glad for det Tok en forrige tirsdag som viste 2-3, og en nå på mandag som også viste 2-3... så nå måå den bare vise 3+!! Masse lykke til Twinkle, du er tøff hør av deg i morgen da hvordan det gikk heier på deg!!
Tenk heller at den ikke var på 1-2! Det kommer til å gå så braDa var ukesindikatoren tatt viste 2-3 nå også.... er 5+6 idag. nå angrer jeg at jeg tok den og må vente en hel uke på UL...