Skravlingstråd :)

Natta godtfolk. Sover ikke på dagtid men legger meg heller tidlig:p merker jeg er litt sliten idag!:) Hardt å løpe rundt og late som ingenting i en barnehage hele dagen :p Natti!

Sent from my iPad using BV Forum
Natti

Blir tidlig kvelden her óg :) ingen siesta idag hehe.. ta alle medisinene og hoppe til køys. Natta :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

God natt damer, akkurat startet nattevakta :) Håper på rolig natt uten traumer og diverse :P

-iPhone appen-

God natt damer, akkurat startet nattevakta :) Håper på rolig natt uten traumer og diverse :p

-iPhone appen-
God vakt :D Jobber du på sykehus?:)

#Energiløs# Skulle ha ryddet og organisert her, men det frister så innmari lite vil bare legge meg ut i sola og nyte været!

Vært i byen, sto opp 12 i dag så har ikke spist enda men det har aldri vært noe problem før men nå sliter jeg noe helt vanvittig med å ikke kaste opp :( tømt i meg en flaske med vann..

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Weekend-tur med mannen min til Bergen :) Skal kose oss masse der. Han blir opptatt med å være dommer under en rugby EM helg, men skal se om ikke jeg får tatt meg en tur til akvariet og shopping ila lørdagen :) :)

-iPhone appen-

Lykken er når du leter etter sokker på brått finner en graviditetstest! :p

❤️Februar 2015❤️

Weekend-tur med mannen min til Bergen :) Skal kose oss masse der. Han blir opptatt med å være dommer under en rugby EM helg, men skal se om ikke jeg får tatt meg en tur til akvariet og shopping ila lørdagen :) :)

-iPhone appen-
Det hørtes veldig deilig ut :) skikkelig egentid!

❤️Februar 2015❤️

Fikk det helt plutselig for meg å klippe håret idag.. o_O og vips så forsvant 14 cm og enda har jeg hår til nedenfor skuldrene så fortsatt mye å ta av.. hehe :p

-iPhone appen-
Kos deg masse i verdens fineste by :)

Ser på fødeavdelingen. Sikkert ikke smart trekk når man har fødselsangst....

-iPhone appen-

Det hørtes skikkelig koselig ut :) God tur!

Jeg er SÅ spent på om jeg kommer til å fullføre strikkeprosjektet mitt denne gangen. Jeg har aldri fullført noe som helst av hekling og strikkking:eek: Helt nybegynner på strikkingen også, så det gjør meg jo enda mer spent. Hittil har dette svangerskapet vært helt annerledes også da, så da er det vel håp? :p

Back
Topp