NattiNatta godtfolk. Sover ikke på dagtid men legger meg heller tidlig merker jeg er litt sliten idag! Hardt å løpe rundt og late som ingenting i en barnehage hele dagen Natti!
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NattiNatta godtfolk. Sover ikke på dagtid men legger meg heller tidlig merker jeg er litt sliten idag! Hardt å løpe rundt og late som ingenting i en barnehage hele dagen Natti!
Sent from my iPad using BV Forum
God vakt Jobber du på sykehus?God natt damer, akkurat startet nattevakta Håper på rolig natt uten traumer og diverse
-iPhone appen-
godvakt!God natt damer, akkurat startet nattevakta Håper på rolig natt uten traumer og diverse
-iPhone appen-
Takk! Jobber på sykehus ja, akuttmottakGod vakt Jobber du på sykehus?
Takk! Jobber på sykehus ja, akuttmottak
-iPhone appen-
Ja, det må jeg si! Virkelig tøffTakk! Jobber på sykehus ja, akuttmottak
-iPhone appen-
Det hørtes veldig deilig ut skikkelig egentid!Weekend-tur med mannen min til Bergen Skal kose oss masse der. Han blir opptatt med å være dommer under en rugby EM helg, men skal se om ikke jeg får tatt meg en tur til akvariet og shopping ila lørdagen
-iPhone appen-
Kos deg masse i verdens fineste byWeekend-tur med mannen min til Bergen Skal kose oss masse der. Han blir opptatt med å være dommer under en rugby EM helg, men skal se om ikke jeg får tatt meg en tur til akvariet og shopping ila lørdagen
-iPhone appen-
Weekend-tur med mannen min til Bergen Skal kose oss masse der. Han blir opptatt med å være dommer under en rugby EM helg, men skal se om ikke jeg får tatt meg en tur til akvariet og shopping ila lørdagen
-iPhone appen-
MÅ se! Digger sånne programmerSer på fødeavdelingen. Sikkert ikke smart trekk når man har fødselsangst....