Skravlingstråd :)

Jeg som elsker sjokolade synes plutselig det smaker metall. Det skjedde første svangerskap også. Flere som har det sånn? Greit når det er usunne ting man ikke liker. Er også sensitiv for frityrlukt. Første svangerskap kjente jeg lukten av frityr hvis vi kjørte forbi steder som hadde det.

Har nesten ingen symptomer jeg så jeg gleder meg til de kommer:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er så syykt oppblåst på kveldene.. er nesten litt ubehagelig!! Min kjære mener at jeg bare skal være glad å sveve på en rosa sky ;) hehe

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Spent om jeg får time til tidlig ultralyd imorgen

Usj. Får ikke sove! Skal opp 05.50. Det er snaaaart..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fyyyy søren å kvalm jeg er! Pang, så kom kvalmen! Ble gravidpakken til frokost her og når skal jeg sove mer! Håper dere får en fin dag<3

Sent from my iPad using BV Forum

Huff, høres ikke godt ut!

I dag klarte jeg ikke å få i meg kaffekoppen, kaffen smakte plutselig tran :P

Ble skikkelig uvel av kaffen selv i dag.....kompenserer voldsomt med vann!

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Da har jeg bestilt time til ul :D Grua meg litt for jeg var der etter aborten i april og han sa jeg måtte bestille time i uke 7 neste gang og han da på vei ut: da sees vi vel til senhøsten forhåpentligvis! Hihi :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Da har jeg bestilt time til ul :D Grua meg litt for jeg var der etter aborten i april og han sa jeg måtte bestille time i uke 7 neste gang og han da på vei ut: da sees vi vel til senhøsten forhåpentligvis! Hihi :p

Produktive da vet du;)

❤️Februar 2015❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Hjalp med søvn, og kaffe har jeg gitt opp!:)

❤️Februar 2015❤️

Så bra! Ikke lenge til uke 7:) Jeg har purret på der jeg skal på ultralyd. Bestilte time på nett for halvannen uke side, men har ennå ikke fått svar. Ba om å få time når jeg er i uke 11, men har ikke fått svar ennå.

I dag er jeg fryktelig trøtt, men det kan kanskje ha en sammenheng med sein i seng og tidlig opp.

Fra mobil.

Så bra! Ikke lenge til uke 7:) Jeg har purret på der jeg skal på ultralyd. Bestilte time på nett for halvannen uke side, men har ennå ikke fått svar. Ba om å få time når jeg er i uke 11, men har ikke fått svar ennå.

I dag er jeg fryktelig trøtt, men det kan kanskje ha en sammenheng med sein i seng og tidlig opp.

Fra mobil.
Jøss, det er dårlig av de! Du er flink som greier å vente så lenge :) I dag våknet jeg opp med ingen symptomer omtrent. Men sånn er det vel

❤️Februar 2015❤️

jeg tror jeg reagerer på melk! får skikkelig mageknip, og det samme fikk jeg av melk sist svangerskap.. det eneste jeg kunne drikke da var biola og jordbærlitago av en eller annen grunn :p vanlig melk gjorde at jeg ble liggende med rompa til værs på sofaen og gråte med knip :/ kjente det så smått etter middagen i går.. håper ikke det blir sånn denne gangen også!

jeg tror jeg reagerer på melk! får skikkelig mageknip, og det samme fikk jeg av melk sist svangerskap.. det eneste jeg kunne drikke da var biola og jordbærlitago av en eller annen grunn :p vanlig melk gjorde at jeg ble liggende med rompa til værs på sofaen og gråte med knip :/ kjente det så smått etter middagen i går.. håper ikke det blir sånn denne gangen også!

Du, jeg tror jeg har funnet ut jeg reagerer på det selv! Jeg har sliti med grusomt diare (unnskyld detaljer) sånn 10 ganger daglig og det ender med at jeg sitter på do og gråter på kvelden for jeg har så vondt og fant ut nå at jeg har spist melkeprodukter til alle måltider så i går spiste jeg jordbær og tenkte at nå skal jeg ta fløte på og sjekke om jeg reagerer, 2 min etterpå satt jeg på do. Er det vanlig å få når man er gravid?

Du, jeg tror jeg har funnet ut jeg reagerer på det selv! Jeg har sliti med grusomt diare (unnskyld detaljer) sånn 10 ganger daglig og det ender med at jeg sitter på do og gråter på kvelden for jeg har så vondt og fant ut nå at jeg har spist melkeprodukter til alle måltider så i går spiste jeg jordbær og tenkte at nå skal jeg ta fløte på og sjekke om jeg reagerer, 2 min etterpå satt jeg på do. Er det vanlig å få når man er gravid?
aner ikke, det var sambo som kommenterte det i går at jeg ble så dårlig av melk sist gang også, så det har nok en sammenheng.. tror ikke jeg reagerer så ekstremt, men får vondt om jeg spiser noe med mye melk i. som fløtegratinerte poteter som vi hadde i går -.-

aner ikke, det var sambo som kommenterte det i går at jeg ble så dårlig av melk sist gang også, så det har nok en sammenheng.. tror ikke jeg reagerer så ekstremt, men får vondt om jeg spiser noe med mye melk i. som fløtegratinerte poteter som vi hadde i går -.-

Det er veldig kjedelig.. For omtrent alt vi spiser er jo melkeprodukter i eller noe vi har ved siden av. Får passe på å spise det hjemme :p Har foreløpig ikke spist noe melkerelatert i dag og magen er helt fin

Kjedelig å reagere på noe som man spiser så ofte! Men sikker på at du reagerer på ost osv? For det er jo behandlet på en annen måte?:)

Jeg tok en slurk biola som jeg ELSKER, og det smakte IKKE noe godt:( nedtur!

Back
Topp