Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du må da for all del ikke google noe! det er kjempedumtÆsj, jeg var i byen istad etter jobb og kjente det strålte nedover ryggen og i beina og gikk som om jeg var høygravid og når jeg googlet smertene fikk jeg opp bekkenplager, liker IKKE
du må da for all del ikke google noe! det er kjempedumt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skjønner deg godt... men det positive når du er opptatt er at du ikke rekker å bekymre deg noe særlig. Prøv å gjøre noen hyggelige aktiviteter hvor de kan leke, og du kan ligge et sted å følge med? Lykke til♡ jeg er alene med ungene nå mens mannen jobber, endelig har de sovna og jeg kan gjøre mine ting litt hihiGrensenke i helgen, og liker det ikke. Engstelsen for at noe skal gå galt, alene hjemme med to barn og en ukjent i magen er overveldende :-(
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Den så jeg også i går kveld, tror hormonene må være på topp her for jeg bruker ikke gråte til filmer, men det tok jo helt av...Da har jeg tatt en for laget og sett Elsk meg igjen... Anbefales IKKE om dere ikke har en boks Kleenex og en stoppekran! Ligger virkelig å hulker!!
Sent from my iPad using BV Forum
Den så jeg også i går kveld, tror hormonene må være på topp her for jeg bruker ikke gråte til filmer, men det tok jo helt av...
Sent from my iPhone using BV Forum
Klart å få i meg en skive til frokost!!! Jippi!!!! Så litt faretruende ut når jeg tok gravidpillene, men endelig roet seg litt: )
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
På NAV står det:Vet dere om når det står man må ha jobbet de siste 6 av 10 mnd for å få permisjonspenger, hvor mye pr mnd man må ha jobbet?
Sent from my iPhone using BV Forum