Skravlingstråd :)

Æsj, jeg var i byen istad etter jobb og kjente det strålte nedover ryggen og i beina og gikk som om jeg var høygravid og når jeg googlet smertene fikk jeg opp bekkenplager, liker IKKE

Æsj, skulle ta en ny digital test for å se om det har vært noen progresjon, men det kommer INGENTING i displayet? Skuffende! Jeg gjorde jo akkurat det samme som sist.. Merkelig. Har sendt mail til Feelunique og bedt om å få tilsendt en ny en, men det tar jo noen dager. Blæ :P

Æsj, jeg var i byen istad etter jobb og kjente det strålte nedover ryggen og i beina og gikk som om jeg var høygravid og når jeg googlet smertene fikk jeg opp bekkenplager, liker IKKE
du må da for all del ikke google noe! :p det er kjempedumt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

du må da for all del ikke google noe! :p det er kjempedumt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei fysj, man googler ikke symptomer nei! :) Får aldri de svarene man vil ha eller så er det så skremsle at man blir stressa :)

Grensenke i helgen, og liker det ikke. Engstelsen for at noe skal gå galt, alene hjemme med to barn og en ukjent i magen er overveldende :-(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Grensenke i helgen, og liker det ikke. Engstelsen for at noe skal gå galt, alene hjemme med to barn og en ukjent i magen er overveldende :-(

Skjønner deg godt... men det positive når du er opptatt er at du ikke rekker å bekymre deg noe særlig. Prøv å gjøre noen hyggelige aktiviteter hvor de kan leke, og du kan ligge et sted å følge med? :) Lykke til♡ jeg er alene med ungene nå mens mannen jobber, endelig har de sovna og jeg kan gjøre mine ting litt hihi :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Takk Minimoni, mine sover også nå :-) Setter på en episode av Orange is the new black og prøver å slutte å tenke...

Da har jeg tatt en for laget og sett Elsk meg igjen... Anbefales IKKE om dere ikke har en boks Kleenex og en stoppekran! Ligger virkelig å hulker!!

Sent from my iPad using BV Forum

Da har jeg tatt en for laget og sett Elsk meg igjen... Anbefales IKKE om dere ikke har en boks Kleenex og en stoppekran! Ligger virkelig å hulker!!

Den så jeg også i går kveld, tror hormonene må være på topp her for jeg bruker ikke gråte til filmer, men det tok jo helt av... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Den så jeg også i går kveld, tror hormonene må være på topp her for jeg bruker ikke gråte til filmer, men det tok jo helt av... ;)

Jeg ble mest sint på hun hovedrollen! og gråt på hans vegne:P

Jeg føler meg skikkelig hangover! Kvalm og vet ikke hvordan jeg skal ligge for åbli frisk! Skikkelig uvel!

Klart å få i meg en skive til frokost!!! Jippi!!!! :) Så litt faretruende ut når jeg tok gravidpillene, men endelig roet seg litt: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Klart å få i meg en skive til frokost!!! Jippi!!!! :) Så litt faretruende ut når jeg tok gravidpillene, men endelig roet seg litt: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

De har jeg gitt opp jeg:( Klarte ikke svelge de (og jeg pleier å kunne svelge mange piller samtidig) men jeg baaare brekker meg:( Flink er du:):)

Var ute med plenklipperen i sted, og vaska over gulvet. Det blir innrykk av ca 25 karer her i ettermiddag. Mannen min er en av forloverne til en kompis som straks skal gifte seg, så de har utdrikningslag i går og i dag. Glad jeg skal på seinvakt. :) Skal ta meg en cowboystrekk før jeg hopper i dusjen og så fyrer opp bål til karene ute.

Får sende mange ønsker til en eller annen høy makt som sørger for at hus og hjem ikke ser bomba ut når jeg kommer hjem i kveld. Da streiker denne husmora.. :D

Herregud for noen humørsvingninger idag... puh! er alene med 2 kids og tålmodigheten er ikke tilstede kjenner jeg :( ikke sovet godt inatt, og har barn som vil være INNE i det fine været (!!!!) Dagens utblåsning. ...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Idag skal jeg ikke gjøre noen ting. Vasken på badet er ødelagt, lakk selvfølgelig vann inni alt som lå i skapet, så det var kjempegøy å våkne idag med vann på hele badet. Samboer er borte, jeg er kvalm og Cruela DeVille, hadde ikke noe pålegg til frokost og ALT irriterer meg! Omg, er så sint at jeg begynner nesten å gråte! Godt ingen er hjemme egentlig:P Haha

I dag er jeg skikkelig uvel, vondt i ryggen og urolige bein... Og vi er på Sverigetur! YEY

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Vet dere om når det står man må ha jobbet de siste 6 av 10 mnd for å få permisjonspenger, hvor mye pr mnd man må ha jobbet?

Vet dere om når det står man må ha jobbet de siste 6 av 10 mnd for å få permisjonspenger, hvor mye pr mnd man må ha jobbet?

På NAV står det:
Pensjonsgivende inntekt må overstige halvparten av grunnbeløpet på årsbasis.

Grunnbeløpet mener jeg er på rundt 88 000. Slik jeg forstår det har det ikke med hvor mye per mnd. Men skal ikke si for sikkert:)

Vanskelig å forstå hva de mener synes jeg:/

Back
Topp