Se der! Du er på vei til å få flott babymage
Fra mobil.
Jupp Veldig tidlig er det ikke?:/ Ser jo bare tjukk ut enda da
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der! Du er på vei til å få flott babymage
Fra mobil.
Synes det er fryktelig vanskelig å sykemelde seg. Må jo tenke på megselv men når sjefen ig alle ser meg i dag så ser jeg vel sikkert helt fin ut utenfra så plutselig dagen etterpå kommer det sykemelding
Februar 2015
Taster på appen
Jeg skjønner godt man må til legen for å få sykemelding men når man føler man må kaste opp hele tiden ig er i elendig form er å sitte på et legekontor det siste man vil. Mamma jobber der, skulle ønske hun bare kunne fikset det for meg
Februar 2015
Taster på appen
Har ikke veid meg etter jeg har blitt gravid jeg, men tror ikke jeg har lagt på meg noe særlig. Er jo ekstremt oppblåst da, og sliter med forstoppelse. Så kan jo se sånn ut!!Men har du gått opp i vekt da?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja sliter med oppblåst mage jeg også. Ikke godtHar ikke veid meg etter jeg har blitt gravid jeg, men tror ikke jeg har lagt på meg noe særlig. Er jo ekstremt oppblåst da, og sliter med forstoppelse. Så kan jo se sånn ut!!
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Nei uff... tenker å forsøke svisker til kvelds og om morgenen på tom mage før frokost. Mammas tipsJa sliter med oppblåst mage jeg også. Ikke godt
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Her hjelper det med svart kaffe. Har aldri drukket kaffe Før. Så tar en kopp om det blir ille,på tom mage hjelper med engang.Nei uff... tenker å forsøke svisker til kvelds og om morgenen på tom mage før frokost. Mammas tips
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Trøøøtt: )
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Det var da utrolig lenge vi måtte vente på gruppe. Kan hun ha glemt oss? Noen som har snakket med henne siden onsdag?
Sånn hadde jeg det med kyllingvinger istad Men ble så skuffa, de var bleikeFikk akutt (!) lyst på reker!!!! Majones, loff, sitron<3 Begynner nesten å gråte!
Sånn hadde jeg det med kyllingvinger istad Men ble så skuffa, de var bleike
yeyhaha åååå Fant meg tunfisk!!