Skravlingstråd :)

Det er veldig lite da. Skal til gyn til uka og få henv til tidlig ul, så skal spørre da.
Det bare føltes som jeg blødde ista, men det kom ingenting.

Synes det er fryktelig vanskelig å sykemelde seg. Må jo tenke på megselv men når sjefen ig alle ser meg i dag så ser jeg vel sikkert helt fin ut utenfra så plutselig dagen etterpå kommer det sykemelding

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Synes det er fryktelig vanskelig å sykemelde seg. Må jo tenke på megselv men når sjefen ig alle ser meg i dag så ser jeg vel sikkert helt fin ut utenfra så plutselig dagen etterpå kommer det sykemelding

❤️Februar 2015❤️

Men sånn er det med de fleste andre sykdommer man får å?:) Dessuten trenger de aldri å vite grunnen om du ikke vil si det da!:):) Heier på deg!!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skjønner godt man må til legen for å få sykemelding men når man føler man må kaste opp hele tiden ig er i elendig form er å sitte på et legekontor det siste man vil. Mamma jobber der, skulle ønske hun bare kunne fikset det for meg :p

❤️Februar 2015❤️

Jeg sendte mail til legen og hun ordnet 3 ukers sykemelding som jeg kunne hente i resepsjonen. Veldig greit. Jeg var hos henne før svangerskapet for å lufte litt bekymringer i forhold til jobben min (for det er egentlig der problemet ligger), men bare møtt henne én gang tidligere. Blir vel å søke om tilrettelegging i neste omgang.. men skal teste ut litt først på jobb om et par uker.

Egentlig er det vel et krav at legen personlig skal undersøke pasienten ved sykemelding utover 2 uker. Forstår godt at du ikke vil dit når du er så kvalm :-/ Håper turen går bra, og at det er raskt unnagjort (uten ventetid!). Lykke til :-)

Ah fikk brev i posten idag. Har bedt om å få fjernet storetåneglen grunnet inngrodd tånegl, og klarer ikke gå i sko. 4 mnd ventetid er det på den operasjonen!:/ Innen da vil jeg jo helst kunne gå ordentlig pga tung mage:/ Og det gjør kanskje ekstra vondt med ekstra vekt i ettertid av operasjonen?:)

Men har du gått opp i vekt da?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Har ikke veid meg etter jeg har blitt gravid jeg, men tror ikke jeg har lagt på meg noe særlig. Er jo ekstremt oppblåst da, og sliter med forstoppelse. Så kan jo se sånn ut!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har ikke veid meg etter jeg har blitt gravid jeg, men tror ikke jeg har lagt på meg noe særlig. Er jo ekstremt oppblåst da, og sliter med forstoppelse. Så kan jo se sånn ut!!

Ja sliter med oppblåst mage jeg også. Ikke godt

Ja sliter med oppblåst mage jeg også. Ikke godt

Nei uff... tenker å forsøke svisker til kvelds og om morgenen på tom mage før frokost. Mammas tips :)

Nei uff... tenker å forsøke svisker til kvelds og om morgenen på tom mage før frokost. Mammas tips :)

Her hjelper det med svart kaffe. Har aldri drukket kaffe Før. Så tar en kopp om det blir ille,på tom mage hjelper med engang.

Trøøøtt: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Det var da utrolig lenge vi måtte vente på gruppe. Kan hun ha glemt oss? Noen som har snakket med henne siden onsdag?

Sov til nå jeg.. Drømte at jeg var på ul og så hjerte til spira, jeg ble så skuffa når jeg våknet :p

❤️Februar 2015❤️

Det var da utrolig lenge vi måtte vente på gruppe. Kan hun ha glemt oss? Noen som har snakket med henne siden onsdag?

Ja enig, en kan liksom ikke dele så mye nå som gruppen er offentlig kjenner jeg :P

Jeg sov en time jeg også. Det var deilig. Men er fortsatt trøtt. Skal se en episode av Orange is the new black før det blir senga :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk akutt (!) lyst på reker!!!! Majones, loff, sitron<3 Begynner nesten å gråte!:(

Fikk akutt (!) lyst på reker!!!! Majones, loff, sitron<3 Begynner nesten å gråte!:(

Sånn hadde jeg det med kyllingvinger istad :P Men ble så skuffa, de var bleike :(

Back
Topp