Skravlingstråd :)

Denne skjulte gruppen da?

Fikk akutt (!) lyst på reker!!!! Majones, loff, sitron<3 Begynner nesten å gråte!:(

Sent from my iPad using BV Forum
Hadde det i går, det var deilig :-)
Ikke loff da, hadde bare grovbrød. Men det var deilig, endelig noe som holdt seg i magen :-)

Yes, da har jeg begynt å rydde i garderoben. Innser at de klærne som ikke i passer idag heller ikke kommer til å passe det nærmeste året og enten kan gis til Fretex eller ryddes bort en stund. Det fine er at noen klær oppdages på nytt :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Oh my freakin god! Se på nrk3!

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj.. Da har oppkasten kommet også. 7uker i morgen.. Håpet å slippe unna med kvalmen denne gangen. Selv om den er jævlig nok i seg selv.

Fest med jobben i går, sneik meg rundt med alkoholfritt øl i glass hele kvelden. Tror ingen merket noe, men fikk mange tilbud om vin ei stund jeg drakk bare vann.

Det ble sent i seng. Føler meg faktisk drit fyllesjuk idag. Haha!

Hørte noe interessant i går; at det man spiser mye av i svangerskapet (altså det man har hangups på) vil barnet i magen elske resten av livet :) Mammaen min spiste masse appelsiner når hun var gravid med meg, og det beste jeg vet er faktisk ferskpresset appelsinjuice ;); og en venninne av meg hadde hangups på ris i graviditeten, og ungen hennes (ca 2 år) eelsker ris og spiser gjerne bare det ;) noe å tenke på???

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Her blir det isåfall epler:) Meeeeen jeg er så skeptisk til sånt:P Kildekritiker til tusen:) Men kan hende..,,?:)

Her blir det isåfall epler:) Meeeeen jeg er så skeptisk til sånt:P Kildekritiker til tusen:) Men kan hende..,,?:)

Ikke det verste det da ;) neida er bare litt morsomt å tenke på... :p her går det i fersk presset appelsinjuice hehe...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

God morgen, damer :-) Hvilke planer har dere for dagen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er på jobb... Er sååå trøtt om dagen så sleit skikkelig med å komme meg opp i dag. Skulle egentlig levere datteren min i bhg, men det måtte sambo gjøre.. I tillegg til at jeg ikke klarer komme meg ut av senga bruker jeg ekstremt lang tid om morgen for å gjøre meg klar nå... Men kom meg på jobb til 8.30 hvertfall. Så må jeg bare komme meg gjennom dagen og håpe jeg klarer å være litt effektiv.

Men når jeg er ferdig på jobb skal jeg møte en venninne og hennes lille baby :) Det gleder jeg meg til :)

Kvalmestillende = vannmelon!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg er på jobb. Her er det rolige dager før jeg får ferie på fredag ;) Litt kjedelig, men det er mye bedre enn masse stress ;)

Kvalmestillende = vannmelon!

❤️Februar 2015❤️

Signerer på den! Er på besøk til søstra, de har stekt grønnsaker og skinke på panna til lunsj, klarer ikke lukta... Sitter med skikkelig kvalme og nesten kaster opp. Vannmelon går ned på høykant, også Ritz kjeks og vann. Pressa i meg toast med syltetøy til frokost, det gikk så vidt. hehe. Håper dette går fort over. :)

Jippi vi har fått skjult gruppe

❤️Februar 2015❤️

Signerer på den! Er på besøk til søstra, de har stekt grønnsaker og skinke på panna til lunsj, klarer ikke lukta... Sitter med skikkelig kvalme og nesten kaster opp. Vannmelon går ned på høykant, også Ritz kjeks og vann. Pressa i meg toast med syltetøy til frokost, det gikk så vidt. hehe. Håper dette går fort over. :)
Her var det motsatt.. Trodde det gikk fint med vannmelon, helt til det ikke gikk fint allikevel... :-(

Back
Topp