Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldigEr det flere her som spiser mer en vanlig?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hadde det i går, det var deiligFikk akutt (!) lyst på reker!!!! Majones, loff, sitron<3 Begynner nesten å gråte!
Sent from my iPad using BV Forum
hva så du på? pinlige sykdommer?Oh my freakin god! Se på nrk3!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke det verste det da neida er bare litt morsomt å tenke på... her går det i fersk presset appelsinjuice hehe...Her blir det isåfall epler Meeeeen jeg er så skeptisk til sånt Kildekritiker til tusen Men kan hende..,,?
Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer på den! Er på besøk til søstra, de har stekt grønnsaker og skinke på panna til lunsj, klarer ikke lukta... Sitter med skikkelig kvalme og nesten kaster opp. Vannmelon går ned på høykant, også Ritz kjeks og vann. Pressa i meg toast med syltetøy til frokost, det gikk så vidt. hehe. Håper dette går fort over.Kvalmestillende = vannmelon!
Februar 2015
Taster på appen
Her var det motsatt.. Trodde det gikk fint med vannmelon, helt til det ikke gikk fint allikevel... :-(Signerer på den! Er på besøk til søstra, de har stekt grønnsaker og skinke på panna til lunsj, klarer ikke lukta... Sitter med skikkelig kvalme og nesten kaster opp. Vannmelon går ned på høykant, også Ritz kjeks og vann. Pressa i meg toast med syltetøy til frokost, det gikk så vidt. hehe. Håper dette går fort over.
Så braJippi vi har fått skjult gruppe
Februar 2015
Taster på appen