Skravlingstråd :)

Ringte Ahus og spurte og det var visst på tide:) Så googlet jeg litt og det er visst vanlig om man vil ha plass:)

Sent from my iPad using BV Forum
Oi, jeg trodde det var mye ledig kapasitet på Ahus jeg. Jeg skal ikke ha første legetime før i slutten av juli... Vi skal jo heldigvis ikke føde i den mest hektiske perioden i løpet av året, så jeg håper det ordner seg ;)

Ja nei jeg tenker at jo før jo bedre jeg da, siden de la det frem sånn!:) Tok litt tid å få UL time å sa hun:) Ikke vet jeg:P Man kan søke selv å da om man vil:)

Kom nettopp på at det bare er en uke til ul i dag!! Iiiihhh

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Spennende, 1 uke går jo så fort! Hvor langt er du da? Jeg skal på fredag, da er jeg 7+0, håper vi ser noe..

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende, 1 uke går jo så fort! Hvor langt er du da? Jeg skal på fredag, da er jeg 7+0, håper vi ser noe..

Jeg skal ikke på UL før om en mnd, men tenker samtidig at det ikke er så lenge til :P

Du ser helt sikkert noe på fredag:) Blir spennende å se den lille allerede:)

Fra mobil.

Ventet vel egentlig litt på det.... hormonene setter igang mye og i kveld er det helt forferdelig... Lillemann er ganske utslitt av penicillinkur og kan være litt tverr og vrien, i dag var det bare "dumme mamma"" Nå slår jeg deg" (hvor i alle dager har han det fra liksom....) jeg føler meg som verdens verste mor når jeg mister litt tålmodigheten og blir sint, uff.... Elendig mamma, jeg må bare lære meg å beholde roen og være trygg når han tydeligvis er inne i en trassen periode. Nå ligger han oppe og sover, og tårene mine triller... jeg synes bare alt er litt vanskelig, jeg føler så inderlig savnet etter jenta mi, jeg gruer meg til å eventuelt oppleve dette på nytt, jeg har mest lyst til å gå opp og holde rundt det barnet jeg har, for jeg elsker ham så ubeskrivelig høyt at det gjør til tider fysisk vondt...Fikk virkelig min dose med hormoner i kveld og jeg er fryktelig lei meg..... Gleder meg til mannen min kommer hjem i natt... Veit ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men nå er det ihvertfall skrevet :)

Ventet vel egentlig litt på det.... hormonene setter igang mye og i kveld er det helt forferdelig... Lillemann er ganske utslitt av penicillinkur og kan være litt tverr og vrien, i dag var det bare "dumme mamma"" Nå slår jeg deg" (hvor i alle dager har han det fra liksom....) jeg føler meg som verdens verste mor når jeg mister litt tålmodigheten og blir sint, uff.... Elendig mamma, jeg må bare lære meg å beholde roen og være trygg når han tydeligvis er inne i en trassen periode. Nå ligger han oppe og sover, og tårene mine triller... jeg synes bare alt er litt vanskelig, jeg føler så inderlig savnet etter jenta mi, jeg gruer meg til å eventuelt oppleve dette på nytt, jeg har mest lyst til å gå opp og holde rundt det barnet jeg har, for jeg elsker ham så ubeskrivelig høyt at det gjør til tider fysisk vondt...Fikk virkelig min dose med hormoner i kveld og jeg er fryktelig lei meg..... Gleder meg til mannen min kommer hjem i natt... Veit ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men nå er det ihvertfall skrevet :)

Du ville vel lette litt på trykket, og det er lov! Å forskjellen på gode mødre og dårlige mødre er de som innrømmer og kjenner på det når de gjør noe de angrer på<3 Å det er det lov til å gjøre innimellom, ting man angrer på, for som regel så er det fler av øyeblikkene som er fine!:):) Heia deg!!!

Tro meg når jeg sier at alle mødre har sånne dager hvor man mister tålmodigheten og angrer på det etterpå. Jeg har vært der flere ganger, hever stemmen og når barna da sover så verker hjertet. Det er rett og slett menneskelig! Gi gutten din en god klem i mårra og si du er lei deg for at du ble sint, barna lærer mye av å høre foreldrene innrømme at de ikke er perfekte. Håper du får slappe godt av i natt og får ladet batteriene, morgendagen blir nok bedre :)

Æsj.. Da har oppkasten kommet også. 7uker i morgen.. Håpet å slippe unna med kvalmen denne gangen. Selv om den er jævlig nok i seg selv.
Akkurat samme som meg det, 7+0 i morgen. Har de siste dagene gått å brekt meg, og idag kom det:/ går rett fra soning på kjøkkene å begynner å spise. Matlysten er ekstrem!

Tro meg når jeg sier at alle mødre har sånne dager hvor man mister tålmodigheten og angrer på det etterpå. Jeg har vært der flere ganger, hever stemmen og når barna da sover så verker hjertet. Det er rett og slett menneskelig! Gi gutten din en god klem i mårra og si du er lei deg for at du ble sint, barna lærer mye av å høre foreldrene innrømme at de ikke er perfekte. Håper du får slappe godt av i natt og får ladet batteriene, morgendagen blir nok bedre :)

Ja, jeg sa det til veslemann når han hadde lagt seg, fikk en god og lang klem og jeg sa unnskyld for at jeg ble så irritert på ham. Men det gjør likevel vondt kjenner jeg :P Ja ja, er sikkert mye greiere i morgen :)

Da går trøttesen her å legger seg!:) Natta alle sammen:)

Da går trøttesen her å legger seg!:) Natta alle sammen:)

Samme her: ) God natt: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Husker jeg ble advart mot tørre føtter og som lett sprakk opp når man ble gravid men trodde ikke det kom så fort! Det er sååå vondt :(

❤️Februar 2015❤️

jeg blir sprøøø! uansett hva jeg gjør, så klarer lillemann å trykke, slå, skalle, støtte seg på og gjøre puppene mine vondt!! så blir jeg sint fordi det er så infernalsk vondt, så blir han lei sei og sitter med tårer i øynene og sier Unnskyld mens han styrker på meg, og da får jeg dårlig samvittighet. :p blæh!

Husker jeg ble advart mot tørre føtter og som lett sprakk opp når man ble gravid men trodde ikke det kom så fort! Det er sååå vondt :(

❤️Februar 2015❤️

Dette har jeg aldri hørt om før, men det forklarer sikkert hvorfor begge føttene mine begynte å svi og føles plutselig veldig varme i kveld. Måtte bare smøre ;-)

Slokna som et lys etter jobb idag. Sov godt over to timer. Er visst trøtt ja!

God morgen, damer! 5+0 i dag, hurra :-) Da er sjansene stadig større. Hvilke planer har dere i dag?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen, damer! 5+0 i dag, hurra :-) Da er sjansene stadig større. Hvilke planer har dere i dag?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Idag skal jeg hente sambo på flyplassen, også skal vi grille hos mamma:) Han bare vet det ikke enda:P

Back
Topp