Skravlingstråd :)

Du må laste ned "svangerskaps appen"!:):) Der får du all info om fosteret uke for uke!!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Joda men som regel er de ikke gjennomstekt men rå i midten;) Vanskelig å forklare det til to generasjoner mammaer:p

Ja, på den måten ja. Du får bestille skosålebiff :-D
Well done!

Den har jeg å men liker den andre bedre:) må skrive begge ordene også er den lilla:):)

Holder å søke gravid så kommer den opp forresten :D Da kommer alt opp :)

Fikk forresten vite av gynekologen min at det ikke finnes falsk-positive tester, bare falsk-negative;) Så dere som tester, dere ER gravide!!!:):) ✌️

Så flott å bare ramle innom en sånn informasjon ! Da ER jeg gravid, da :D

Hehe ja!:) Så morsomt!!! Første?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeeez har de villeste stikkende smertene i navlen!:/ Hva er det!?

Hehe ja!:) Så morsomt!!! Første?

Første ja :) Kjempegla for å bli gravid, uten at det var "planlagt"
Sluttet bare tilfeldigvis på pillen da jeg var tom å måtte skaffe ny resept:p Var enig om at det som skjer det skjer Og vips!

Istad satt jeg og tenkte på morgen dagen, begynte å hylgråte. Trodde virkelig ikke jeg skulle reagere på den måten! Så kommer jeg meg gjennom morgen dagen uten blødning har jeg kommet veldig langt!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Istad satt jeg og tenkte på morgen dagen, begynte å hylgråte. Trodde virkelig ikke jeg skulle reagere på den måten! Så kommer jeg meg gjennom morgen dagen uten blødning har jeg kommet veldig langt!

❤️Februar 2015❤️

Er det i morgen du mistet sist?:/

Er det i morgen du mistet sist?:/

Jaa, 6+5 20 april klokka 11.00 fikk jeg blod på papiret! Også er det 20 i morgen og! Skummelt

❤️Februar 2015❤️

Da er det skjulte forumet oppe og går. Hittil er det bare jeg som har tilgang der inne, så håper resten blir lagt til snart, sånn at det ikke blir så ensomt. ;)

Jaa, 6+5 20 april klokka 11.00 fikk jeg blod på papiret! Også er det 20 i morgen og! Skummelt

❤️Februar 2015❤️

Denne gangen skal det gå bra!

Back
Topp