Yeeey er det ikke du som legger til da?Da er det skjulte forumet oppe og går. Hittil er det bare jeg som har tilgang der inne, så håper resten blir lagt til snart, sånn at det ikke blir så ensomt.
Februar 2015
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeeey er det ikke du som legger til da?Da er det skjulte forumet oppe og går. Hittil er det bare jeg som har tilgang der inne, så håper resten blir lagt til snart, sånn at det ikke blir så ensomt.
Jeg sjekker at alle oppfyller kriteriene, og så gir jeg beskjed til Tamara. Det er bare hun som kan legge tilYeeey er det ikke du som legger til da?
Februar 2015
Taster på appen
Jeg tenker at skal det virkelig skje på samme dato igjen? Nei, uaktuelt!Åå det går fint! Jeg melder ingen blod på papiret!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tenker at skal det virkelig skje på samme dato igjen? Nei, uaktuelt!
Februar 2015
Taster på appen
Det husker jeg faktisk ikke! Prøv å gå på profilsiden din og lek deg litt fremOg en ting til… hvordan skifter jeg til nytt nick her inne?
Venter en liten i februar
Når du er på vanlig pc/mac står det oppskrift i link øverst på siden (under trådtittel hvis du er inne i en tråd)Og en ting til… hvordan skifter jeg til nytt nick her inne?
Venter en liten i februar
Haha, velkommen til mitt liv Tussete og bekymret hele tiden. Alt er nok HELT fintFøler litt på meg at dette ikke går veien:/ Bah, skal til legen i morgen, og skal spørre om en hcg test! For legen tar ikke UL? Blir helt sprø.. Blør ikke! Bare har ingen symptomer?
Haha, velkommen til mitt liv
Jeg redigerte det jeg skrev, fikk tastet send før jeg ble ferdig Ja, man blir helt gal! Man tenker ikke på noe annet. går å kjenner på puppene og kanskje hvis man hoster litt hardt så kanskje man brekker seg nei, det blir godt med ulHerlighet blir jo helt gal?! :/