Skravlingstråd :)

Da er det skjulte forumet oppe og går. Hittil er det bare jeg som har tilgang der inne, så håper resten blir lagt til snart, sånn at det ikke blir så ensomt. ;)
Yeeey :D er det ikke du som legger til da?

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Yeeey :D er det ikke du som legger til da?

❤️Februar 2015❤️

Jeg sjekker at alle oppfyller kriteriene, og så gir jeg beskjed til Tamara. Det er bare hun som kan legge til :)

Åå det går fint!:) Jeg melder ingen blod på papiret!!!:):)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åå det går fint!:) Jeg melder ingen blod på papiret!!!:):)

Jeg tenker at skal det virkelig skje på samme dato igjen? Nei, uaktuelt!

❤️Februar 2015❤️

SUPPE! Suppe har holdt meg mett i over 2 timer!!! Halleluja!

Et lite inspirasjon tips til barnerommet: pintrest! Jeg synes elefanter er så nydelige <3 tror jeg vil ha litt gråtoner på rommet jeg :)

❤️Februar 2015❤️

Har ikke plass til barnerom vi nå;P Må kjøpe oss hus først etter mammaperm! DA blir det barnerom! (Altså ikke rosa og søtt:P)

ImageUploadedByBV Forum1403191896.770023.jpg

Bare elsker dette bilde <3

❤️Februar 2015❤️

Hei og go kveld! Har vært så innmari trøtt idag at jeg lurer på hvordan det vil utvikle seg

Venter en liten i februar ❤️

Og en ting til… hvordan skifter jeg til nytt nick her inne?

Venter en liten i februar ❤️
Det husker jeg faktisk ikke! Prøv å gå på profilsiden din og lek deg litt frem :D

Tror du må gjøre det på nettleser og ikke app?:)

Føler litt på meg at dette ikke går veien:/ Bah, skal til legen i morgen, og skal spørre om en hcg test!:):) For legen tar ikke UL? Blir helt sprø.. Blør ikke! Bare har ingen symptomer?

Føler litt på meg at dette ikke går veien:/ Bah, skal til legen i morgen, og skal spørre om en hcg test!:):) For legen tar ikke UL? Blir helt sprø.. Blør ikke! Bare har ingen symptomer?

Haha, velkommen til mitt liv :p Tussete og bekymret hele tiden. Alt er nok HELT fint :D

Herlighet blir jo helt gal?! :/

Jeg redigerte det jeg skrev, fikk tastet send før jeg ble ferdig :P Ja, man blir helt gal! Man tenker ikke på noe annet. går å kjenner på puppene og kanskje hvis man hoster litt hardt så kanskje man brekker seg :p nei, det blir godt med ul :D

Back
Topp