Ja!!!Nå bør d gå!!!
Venter en liten i februar
( er ikke akurat den fødte datateknikeren nei)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!!!Nå bør d gå!!!
Leste en annen plass her på forumet at dette (feta ost) var trygt. I hvertfall den som kom fra Norge. Ellers så bør visse andre myke oster spises når osten er så fersk som muligHva er egentlig upaterisert ost? Norwegia er vel ikke d. Enn sånn små hvite treninger en kjøper på glass som man har i salaten?
Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk for svar va fetaost det het er bare så glade i de- særlig nå på sommeren i grillsesongen (selv om vi regner ihjel og frys forderva her nord)
Etter å ha vært ute siden kl 10.00 idag på både shopping, middag og skoleavslutning kjenner jeg virkelig på trøttheten! Kunne sikkert sovnet stående akkurat nå. hehe! Så imorgen er planen klar: SLAPPE AV!!!!
Litt uggen er jeg også, pluss litt vondt i puppene. hehe. Litt klaging herfra ikveld altså, men alle symptomene tyder vel bare på at ting er som de skal
har du barn fra før? så du var medlem av en skjult gruppe til! var helt sikker på dette var ditt førsteEr veldig lov til å klage, og du har jo grunn! Jeg klager selvom jeg ligger på sofaen
har du barn fra før? så du var medlem av en skjult gruppe til! var helt sikker på dette var ditt første
Ååja, da skjønner jeg ble plutselig veldig forvirra!Hehe vi mistet dessverre og sa fra til gruppeansvarlig men Er visst der fortsatt!
Er veldig lov til å klage, og du har jo grunn! Jeg klager selvom jeg ligger på sofaen
Vært på trimtur i ettermiddag jeg, såå fornøyd med meg selv. Så topper jeg det med 2 skiver med omelett og deretter ei skål potetgull... Lenge leve selvdisiplinen! ul i mårra, spent!
Jeg tåler ikke sjololaden for tiden (det er jo egentlig favoritten min ) så tror nok jeg sier æsj til dette før jeg har smakt det;pAltså ikke si æsj før gravidsmakene deres har smakt dette: sjokoladepålegg (ikke nugatti) med gulost over! Åååå....
Februar 2015
Taster på appen
Jeg prøver også å "prate" meg inn i sjult gruppeJeg vil og være med å skravle! Får prøve å bli med i skjult gruppe, men har bare skrevet sånn 3 innlegg til nå, så må gjøre noe med det... Har jo ingen å snakke med enda, samboeren er supergira, men han har liksom ikke så mye å bidra med, og så hater han å planlegge. Vi har planer om å holde det hemmelig til etter sommeren, men det er så utrolig vanskelig å ikke si noe noen ganger. Vi skal også til Kroatia ei uke med familien til samboeren, så får se åssen det går
Vi hadde tenkt å sette prøvinga på vent til jeg fikk meg en jobb, og siden vi hadde prøvd siden august i fjor, så forventet jeg ikke at det hadde gått denne gangen heller, men den perioden vi egentlig ikke prøvde i det hele tatt, og jeg var kjempestressa, så gikk det det jo selvfølgelig.
Ifølge terminkalkulatoren her er jeg 6+5 i dag, fredag altså, med termin 11 februar.