Skravlingstråd :)

Jeg prøver også å "prate" meg inn i sjult gruppe ;)
Ligger for øyblikke å hører på mannen som snorker mens jeg funderer over om jeg skal på jobb eller ei. Er så " tett " i hode liksom, + sykt forskjøla… ikke lett :/

Venter en liten i februar ❤️
Jeg er tett i hele meg, vond hals og ringte nettopp jobben :) ingen som takker deg for st du kommer og ender med at du blir enda dårligere :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg vil og være med å skravle! :) Får prøve å bli med i skjult gruppe, men har bare skrevet sånn 3 innlegg til nå, så må gjøre noe med det... Har jo ingen å snakke med enda, samboeren er supergira, men han har liksom ikke så mye å bidra med, og så hater han å planlegge. Vi har planer om å holde det hemmelig til etter sommeren, men det er så utrolig vanskelig å ikke si noe noen ganger. Vi skal også til Kroatia ei uke med familien til samboeren, så får se åssen det går :P

Vi hadde tenkt å sette prøvinga på vent til jeg fikk meg en jobb, og siden vi hadde prøvd siden august i fjor, så forventet jeg ikke at det hadde gått denne gangen heller, men den perioden vi egentlig ikke prøvde i det hele tatt, og jeg var kjempestressa, så gikk det det jo selvfølgelig.

Ifølge terminkalkulatoren her er jeg 6+5 i dag, fredag altså, med termin 11 februar.
En helg her så får du 50 innlegg vettu :D Termin samtidig som meg du :)

❤️Februar 2015❤️

Jeg er tett i hele meg, vond hals og ringte nettopp jobben :) ingen som takker deg for st du kommer og ender med at du blir enda dårligere :p

❤️Februar 2015❤️

Nå har jeg vært på badet, snart klar for jobb. Ble bedre av å stå opp... Så får jeg heller slenge beina på bordet etter jobb :)

Siste dag på jobb! :) Herlig: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Nå har jeg vært på badet, snart klar for jobb. Ble bedre av å stå opp... Så får jeg heller slenge beina på bordet etter jobb :)

Ja, det hjelper å stå opp, få seg litt kaffe og snyte nesa :) håper det blir en grei dag på jobb tross litt tungt hode!

Flere som har murringer?
Ja! Jeg gikk i hele går med noe som nesten minnet om nedpresset som jo ikke kommer før seint i svangerskapet. Må være bekkenet og livmoren som driver og spekulerer ut noe... ;)

Morgenstund med en 3,5-åring og en 2,5-åring kan være en smule utfordrende... Flott med trassen, som har tatt begge de deilige gullene mine og laget små TROLL av dem! :P

nå har jeg sendt guttungen i barnehagen, så da blir det å hive seg nedpå i senga i noen timer igjen♡ så opp å rydde litt, hente pøbelen, levere hos mormor, og sove før nattevakt! spent på hvordan nattevaktshelga skal gå, siden jeg er så trøøøøtt!! første vakt siden jeg fant ut at vi venter en til ♡

Har en toåring som ble rasende da han ikke kunne sitte på do lengre. Han bare sitter der, tisser ikke, bare kaster papir i do og trekker ned. Hahaha, kom oss avgårde til slutt, men noen full arb.dag blir det ikke idag :) slik er det. Får ta det igjen engang.

Kvalm dått no. Ugg ugg. Ligger på gresset å venter på banen. Hahaha....

Savner den tida dere nevner her med de søte små.. Mine er blitt så alt for store og selvstendige :( (ikke misforstå, alle aldre har sin sjarm- mine har sin siste dag i 1.kl og 6.kl nå i dag...iiiiiik - tida går så alt for fort)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg vil og være med å skravle! :) Får prøve å bli med i skjult gruppe, men har bare skrevet sånn 3 innlegg til nå, så må gjøre noe med det... Har jo ingen å snakke med enda, samboeren er supergira, men han har liksom ikke så mye å bidra med, og så hater han å planlegge. Vi har planer om å holde det hemmelig til etter sommeren, men det er så utrolig vanskelig å ikke si noe noen ganger. Vi skal også til Kroatia ei uke med familien til samboeren, så får se åssen det går :P

Vi hadde tenkt å sette prøvinga på vent til jeg fikk meg en jobb, og siden vi hadde prøvd siden august i fjor, så forventet jeg ikke at det hadde gått denne gangen heller, men den perioden vi egentlig ikke prøvde i det hele tatt, og jeg var kjempestressa, så gikk det det jo selvfølgelig.

Ifølge terminkalkulatoren her er jeg 6+5 i dag, fredag altså, med termin 11 februar.
Når man minst venter det skjer det ;) gratulerer!

Du får ikke tillatelse fra samboer til å fortelle det til en god venninne da? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei hei' Lenge siden sist. Internettløs en stund gitt. Her går dagene med seaband som tar brodden av det meste men ikke alt da, så føler meg litt lat som ligger rett ut rett som det skvett :-P

Var på tidlig ul 6+6 og så et lite hjerte banke så nå krysses fingre armer og bein... *lykke*

Hei hei' Lenge siden sist. Internettløs en stund gitt. Her går dagene med seaband som tar brodden av det meste men ikke alt da, så føler meg litt lat som ligger rett ut rett som det skvett :p

Var på tidlig ul 6+6 og så et lite hjerte banke så nå krysses fingre armer og bein... *lykke*

Seaband, er det noe som skal hjelpe på kvalmen?

Så herlig med hjerte som banker!! :-) Skal på UL selv om 2 uker. (6+3) :-)

Seaband, er det noe som skal hjelpe på kvalmen?

Så herlig med hjerte som banker!! :) Skal på UL selv om 2 uker. (6+3) :)

:)
Ja kjøpte det på apoteket fordi jeg er ganske så plaget med kvalme (kun en spire da..:) )det hjelper utrolig nok, men ser relativt teit ut å gå med døgnet rundt, men er man motstander av å knaske medikamenter uten ekstremt god grunn så får jeg vel bare se teit ut..

Kjempespennende med ul! Lykke til! skal på ny ul i uke 11 selv.. Rett etter å ha kommet hjem fra ferie..

Da har jeg hatt enda mer blodslim, og jeg følte for å ringe min gyn. Fikk snakke med sekretæren hennes, og hun skulle gi beskjed om å rekvirere 2 HCG-prøver. Har murringer, men ikke vondt, men er veldig veldig bekymret.

Da har jeg hatt enda mer blodslim, og jeg følte for å ringe min gyn. Fikk snakke med sekretæren hennes, og hun skulle gi beskjed om å rekvirere 2 HCG-prøver. Har murringer, men ikke vondt, men er veldig veldig bekymret.
Skjønner godt du er bekymret.. Aldri morro med blod .. Håper det er helt uskyldig :)

Back
Topp