Skravlingstråd :)

Jeg redigerte det jeg skrev, fikk tastet send før jeg ble ferdig :P Ja, man blir helt gal! Man tenker ikke på noe annet. går å kjenner på puppene og kanskje hvis man hoster litt hardt så kanskje man brekker seg :p nei, det blir godt med ul :D

Hehe ja sånn er det her å:P har jo vært sååå fyllesyk de andre dagene? Har hatt UL jeg så skal vel ikke ha før i uken 17-20?:P DET er lenge til det! Vil ha UL hver uke jeg:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe ja sånn er det her å:p har jo vært sååå fyllesyk de andre dagene? Har hatt UL jeg så skal vel ikke ha før i uken 17-20?:p DET er lenge til det! Vil ha UL hver uke jeg:p

Kan du ikek bestille privat rundt 11/12 da? :) Det skal jeg :D

Men det er jo så dyrt?! :/

Jeg synes det er verdt det :) Jeg tenker, dette er de pengene jeg ikke bruker på vin i sommer :p

Føler litt på meg at dette ikke går veien:/ Bah, skal til legen i morgen, og skal spørre om en hcg test!:):) For legen tar ikke UL? Blir helt sprø.. Blør ikke! Bare har ingen symptomer?

Fordi du har magefølelse på det eller pga lite symptomer? Husk, det er like vanlig med mye symptomer som med lite symptomer. Men skjønner det godt. Jeg skal til legen om en uke, blant annet fordi jeg bekymrer meg sånn. Tenker på det hver dag:/

Fordi du har magefølelse på det eller pga lite symptomer? Husk, det er like vanlig med mye symptomer som med lite symptomer. Men skjønner det godt. Jeg skal til legen om en uke, blant annet fordi jeg bekymrer meg sånn. Tenker på det hver dag:/

Begge deler?:/ Hadde såå sterke symptomer fra mandag av, men idag er jeg bare pittelitt kvalm! Blir jo helt tullete av dette!!:)

Haha ja sant! Men de pengene kunne jeg brukt på ting til bebis eller mammaklær!:P (Fortjener en pris for å være fornuftig, aldri skjedd før)

Ja, enn å stressa og bekymre seg for en kan bli gravid for så å bare bekymre seg for om det vil gå bra.. Vet at en kan bli gravid iallefall nå;)

Haha ja sant! Men de pengene kunne jeg brukt på ting til bebis eller mammaklær!:p (Fortjener en pris for å være fornuftig, aldri skjedd før)

Haha.. Vi ble gravide og ble plutselig et par hakk mer fornuftig og mer voksen;)

Hahahaha New Girl<3 Verdt å se!

Føler litt på meg at dette ikke går veien:/ Bah, skal til legen i morgen, og skal spørre om en hcg test!:):) For legen tar ikke UL? Blir helt sprø.. Blør ikke! Bare har ingen symptomer?

Håper alt er iorden :-) Hvor langt på vei er du? :)

Back
Topp