Skravlingstråd :)

Idag skal jeg hente sambo på flyplassen, også skal vi grille hos mamma:) Han bare vet det ikke enda:P

Sent from my iPad using BV Forum

Overraskelsesgrilling? ;-) Hørtes godt ut med grillmat. Hva liker du best å grille? Her blir det langtur med vofsen i dag, godt det i finværet.

Hehe tjaaaah:P Samboer skulle egentllig komme hjem i går, men ringte å sa han måtte jobbe til idag likevel. Da ble jeg irritert, og trass og bare droppet å fortelle hva vi skulle:P Klørne er ute!:) Elsker å grille helstekte fileter, og håper ikke det er det:/ Familien vet ikke at jeg er gravid:P

Så kos med langtur med hunden:) Min blir stresset av å være borte han så her trenger vi ingen tur de dagene vi drar bort!:)

Hehe, får håpe du får servert noe du kan spise :-) Når tenker dere å fortelle det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samboer har hengt seg opp i at jeg nevnte i starten at sjansen er større for å ikke miste etter 3 mnd.... Så da er det tre mnd her:P Han leser ingenting selv osv, men bare henger seg opp i irriterende småting jeg sier som jeg angrer på!:)

Våknet idag uten symptomer, ble litt skremt. Tok meg ett glass vann og en liten folat! Halleluja for kvalme og brekninger!:)

Ingen symptomer i dag.... skal bli godt å se om det er liv laga der inne <3

Jeg måtte snakke med mamma i går angående symptomer og at jeg var så bekymret siden jeg ikke merket noe til pupper men var litt kvalm osv. Hun bare lo av meg :p Og minte meg på igjen at hun hadde null symptomer med både meg og lillesøster. Må prøve å huske at alt er vanlig!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Dagen for ingen symptomer dette?:P

Hehe tjaaaah:p Samboer skulle egentllig komme hjem i går, men ringte å sa han måtte jobbe til idag likevel. Da ble jeg irritert, og trass og bare droppet å fortelle hva vi skulle:p Klørne er ute!:) Elsker å grille helstekte fileter, og håper ikke det er det:/ Familien vet ikke at jeg er gravid:p

Kan en ikke spise helstekte fileter?

Joda men som regel er de ikke gjennomstekt men rå i midten;) Vanskelig å forklare det til to generasjoner mammaer:P

Tenk at mars mammaene begynner å flytte inn! Da føler jeg plutselig vi har kommet et stykke :)

❤️Februar 2015❤️

Små gleder, men ble så glad av å se det regner ute nå. Slipper jeg å tenke på å vanne plantene ute:)..
Flere som har sett at det er klart for skjult gruppe nå?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenk at mars mammaene begynner å flytte inn! Da føler jeg plutselig vi har kommet et stykke :)

❤️Februar 2015❤️

Ja tenk det!!!:) ååå jeg ELSKER den nye tilværelsen!:)

Ja tenk det!!!:) ååå jeg ELSKER den nye tilværelsen!:)

Ja, jeg er i en litt negativ periode om dagen så håper jeg kommer ut av den etterhvert :p

❤️Februar 2015❤️

Ja, jeg er i en litt negativ periode om dagen så håper jeg kommer ut av den etterhvert :p

❤️Februar 2015❤️

Må bare leve i trua, ellers blir jeg gal av å ikke tro at alt er i orden!:) Dette MÅ bare gå!:):) Negative perioder har alle:)

Ble ikke grilling idag da samboer kommer i kveld istedet for klokken 14, istedetfor i går kveld som ble istedetfor i går morges!:) Hurra for drittjobb! (Veldig stolt av han å jobben ellers altså:P) Men idag skulle vi spise taco! :P I går å! Å jeg vil ha taco!

Da har vi bestilt tidlig tidlig UL, blir vel sånn ca på 6+4 tenker jeg. Da får vi sett evt hjerteslag og antall fostre. Vi tar det så tidlig, siden jeg har blødd litt og det hadde vært greitt å fått en bekreftelse før vi drar på ferie.

Skal til Gyn neste uke i annet ærend(fornye resepter, ordne henvisninger til vanlig tidlig UL), men da er det jo fortidlig med noe UL.

Leste på nhi.no at det lille hjertet begynner å slå 5 uker og en dag etter første dag i siste menstruasjon. Det betyr at det begynner å slå i morgen hvis alt er som det skal. Åh, det er så rart å tenke på at det utvikler seg så raskt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Og forresten, kvalmen har begynt å melde seg litt...det går helt greitt, men er bittelitt småuggen ....evt kan det være det store marsipankakestykket jeg tyllet i meg etter lunch. HEHE.....

Skal lage hjemmelaget tomatsuppe sammen med lillegutten på 2 i dag. Det blir kos. Han elsker supper generelt, og tomatbasert mat spesielt. Også er det superspennende å stå på stolen å hjelpe mamma å røre i mat.

Back
Topp