Skravlingstråd :)

Nei, nå er den borte igjen! Kommer sikkert i løpet av dagen

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Heihei! Jeg er egentlig fra mars-geuppen, men med termin 3 mars så kan det jo fort bli februar. :) får jeg være med her og? :)

Jeg å rullatornorge skal snart spise middag vi:) Hadde så lyst på middagen jeg skulle ha idag at jeg lager den nå!:P

Sent from my iPad using BV Forum

Så fort jeg har spist er jeg skrubb sulten igjen:/ Flere som har det sånn? Er det dumt å gå sulten? Kan jo ikke spise HELE tiden?

Æsj, liker ikke denne småblødningen altså.... Vanndig rosa, litt brunt, av og til litt blod på papiret. Ingen klumper eller smerter. Må ha på et lite bind.

Skal til gyn først om ei uke.

Kan du ikke høre om de kan ta deg inn før?:) Siden du blør?:/ Kjedelig!!

Jeg føler meg som verdens værste lærer om dagen, blir så fort sliten, vondt i hodet og trøtt på jobb..... godt det bare er en dag igjen, så slipper de meg litt :P

Ble så glad når jeg leste at Twinkle hadde sett den skjulte gruppen, så håper den dukker opp igjen i løpet av ettermiddagen. I kveld har jeg nemlig ingen planer, og kan legge folk til i hytt og gevær :D

Fra mobil.

Ble så glad når jeg leste at Twinkle hadde sett den skjulte gruppen, så håper den dukker opp igjen i løpet av ettermiddagen. I kveld har jeg nemlig ingen planer, og kan legge folk til i hytt og gevær :D

Fra mobil.
Jaa, regner med det var en test! Så Håperhåper den er her i kveld :D

❤️Februar 2015❤️

Kom nettopp på at det bare er en uke til ul i dag!! Iiiihhh

❤️Februar 2015❤️

Det forstår jeg veldig godt!:) Går nok fint!!! Vi skal søke fødeplass på fredag vi! Iiiik:/

Det er spennende da! Er det en grunn til dere søker tidlig eller er det helt vanlig?

❤️Februar 2015❤️

Det er spennende da! Er det en grunn til dere søker tidlig eller er det helt vanlig?

❤️Februar 2015❤️

Ringte Ahus og spurte og det var visst på tide:) Så googlet jeg litt og det er visst vanlig om man vil ha plass:)

Back
Topp