Skravlingstråd :)

Jeg har som sagt i tidligere innlegg Vært på lavkalori diett siden januar og gått ned mye. Jeg tenkte å fortsette dette frem til jeg blir 7 mnd. Har snakket med legen om dette. Jeg kan ikke legge på meg for mye i dette svangerskapet pga helseproblemer. Men alikevel jeg har spist mer enn vanlig de to siste ukene men har ikke gått opp,har fremdeles gått ned. Skjønner ikke dette jeg. Hehe

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det blir nok bedre hvis du presser i deg noe, Twinkle, selv om det ikke frister :(
Blæ, ja, jeg har med meg yoghurt så får få i meg den! Hjelper ikke at noe pas lukter skikkelig røyk heller :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Kunne ønske jeg bare fikk kastet opp, løper og brekker meg over do. Håper ingen høre og sier du må dra hjem når du kaster opp. Nei, det er ikke smittsomt :p

❤️Februar 2015❤️

Kunne ønske jeg bare fikk kastet opp, løper og brekker meg over do. Håper ingen høre og sier du må dra hjem når du kaster opp. Nei, det er ikke smittsomt :p

❤️Februar 2015❤️

Den er kjedelig! Hvis noen hører deg, får du heller at du spiste noe i går som du tydeligvis ikke tålte.

Jeg er veldig glad jeg har sluppet unna kvalme, har bare vært småuggen et par dager. Men, nå er jeg bare 7 uker på vei, så jeg har vel ennå god tid på å bli dårlig :P

Fra mobil.

Er det flere her som spiser mer en vanlig?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg spiser mindre enn vanlig, faktisk. Orker ikke kveldsmat, så blir bare noe frukt, og har lav matlyst generelt.

Fra mobil.

Ja, hvis det skal fortsette sånn så orker jeg virkelig ikke. Har ikke vært ute i avdelingen på 30 min! Men hvordan er det med sykemelding? Jeg var sykemeldt tom 30 april etter SA. Hvor lenge må man jobbe for å få ny? Var bare sykemeldt 5 dager

❤️Februar 2015❤️

Den er kjedelig! Hvis noen hører deg, får du heller at du spiste noe i går som du tydeligvis ikke tålte.

Jeg er veldig glad jeg har sluppet unna kvalme, har bare vært småuggen et par dager. Men, nå er jeg bare 7 uker på vei, så jeg har vel ennå god tid på å bli dårlig :P

Fra mobil.
Tenk at du er 7 uker i dag da <3

❤️Februar 2015❤️

Tenk at du er 7 uker i dag da <3

❤️Februar 2015❤️

Ja, tiden flyr! Var inne og snek på januar i sted, for å se på magebildene deres, og der var der noen som hadde fått mage allerede i uke 7. Min mage er akkurat som vanlig, og heller ikke særlig oppblåst. Gleder meg til jeg får en ordentlig kul på magen, og ikke bare den kulen jeg alltid har :P

Fra mobil.

Ja, hvis det skal fortsette sånn så orker jeg virkelig ikke. Har ikke vært ute i avdelingen på 30 min! Men hvordan er det med sykemelding? Jeg var sykemeldt tom 30 april etter SA. Hvor lenge må man jobbe for å få ny? Var bare sykemeldt 5 dager

❤️Februar 2015❤️

Det er jo over halvannen måned siden forrige sykemelding, så er veldig rart om du ikke kan bli sykemeldt nå!

Fra mobil.

Det er jo over halvannen måned siden forrige sykemelding, så er veldig rart om du ikke kan bli sykemeldt nå!

Fra mobil.
Synes det er fryktelig slitsomt å gå sånn. Jeg kaster jo ikke opp men føler meg rett og slett uvel og uggen

❤️Februar 2015❤️

Jeg er 7+2 og har mage!:)

Sent from my iPad using BV Forum
Har du barn fra før? Jeg er førstegangs, og da pleier det visst å ta litt tid, selv om jeg kunne ønske jeg kunne kjenne bittelitt, bare når jeg lå på ryggen:p

Fra mobil.

Det er vel normalt å blø bittelitt i starten???
er 4+0 nå. :-0

Har du barn fra før? Jeg er førstegangs, og da pleier det visst å ta litt tid, selv om jeg kunne ønske jeg kunne kjenne bittelitt, bare når jeg lå på ryggen:p

Fra mobil.

Førstegangs ja:) ImageUploadedByBV Forum1402997888.178056.jpg

Det er vel normalt å blø bittelitt i starten???
er 4+0 nå. :-0

Tror ikke det er noe fasitsvar på hva som er normalt, men mange blør litt:) Du kan be om en tidlig ul hos gynekolog om du er redd og usikker?:) Og ta en hcg test hos legen:)

Jeg skjønner godt man må til legen for å få sykemelding men når man føler man må kaste opp hele tiden ig er i elendig form er å sitte på et legekontor det siste man vil. Mamma jobber der, skulle ønske hun bare kunne fikset det for meg :p

❤️Februar 2015❤️

Jeg skjønner godt man må til legen for å få sykemelding men når man føler man må kaste opp hele tiden ig er i elendig form er å sitte på et legekontor det siste man vil. Mamma jobber der, skulle ønske hun bare kunne fikset det for meg :p

❤️Februar 2015❤️

Snakk med de i luka, de kan legge igjen en beskjed til lege. De gjorde det til meg. Ingen kapasitet til å ta imot meg, så de la igjen beskjed, så skulle legen bare skrive ut en sykemelding og jeg kunne hente den i luka dagen etter. :)

Snakk med de i luka, de kan legge igjen en beskjed til lege. De gjorde det til meg. Ingen kapasitet til å ta imot meg, så de la igjen beskjed, så skulle legen bare skrive ut en sykemelding og jeg kunne hente den i luka dagen etter. :)
Og da siden min mor er den i luka sskal jeg prøve å få hun til å ordne :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp