Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det så utrolig godt ut! Og veldig fortjentFikk dette på senga av mannen min idag(selv om jeg var sur som en sitron igår kveld) *lykke*
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Skal ikke ha ferie jeg så har ikke egentlig noe å siEr vi så heldige å risikere at kvalmen kan komme midt i ferien?
Jeg skal ha 100% lønn men jeg har bare hver tredje helg fast så kommer kun til å jobbe helger frem til barnehagestartSkal dere ha 59 uker eller 49 uker permisjon? Samboer regnet på det, og det lønner seg å ta 100% lønn i 49 uker og heller søke om permisjon (man har krav på ett år ulønnet perm etter endt mammaperm så lenge man søker) i 10 uker og spare opp de 20% man får utbetaltLite tips til alle som vurderer 80%!!
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg skal ha 100% lønn men jeg har bare hver tredje helg fast så kommer kun til å jobbe helger frem til barnehagestartvi taper ekstremt mye penger dersom mannen skal være hjemme de ukene som er meningen (snakk om 10-15 tusen i mnd) så da gjør vi det sånn
med helgene, 6000+970 utgjør ca det jeg har i mnd snakk om 2000 mindre tror jeg. Så blir han å ta 3 uker perm når den er 1 år, da skal vi reise litt så tar han resten på sommeren
![]()
Februar 2015
Taster på appen![]()
vet med meg selv at jeg ikke kommer til å klare å spare de 20% , og siden guttungen bare var 7mnd da jeg måtte begynne å jobbe sist, så har jeg mest lyst til å ha 80%.. vet det er dumt, men når lønna ikke er den største i utgangspunktet, så er det lettere å "jobbe" med det man får utbetalt enn å spare.. må tenke litt mer på det uansett daSkal dere ha 59 uker eller 49 uker permisjon? Samboer regnet på det, og det lønner seg å ta 100% lønn i 49 uker og heller søke om permisjon (man har krav på ett år ulønnet perm etter endt mammaperm så lenge man søker) i 10 uker og spare opp de 20% man får utbetaltLite tips til alle som vurderer 80%!!
Sent from my iPad using BV Forum