Skravlingstråd :)

Skal du kjøpe enda en digital? :confused:
Haha ja :p Forrige gang fikk jeg for lavt på digital og det endte jo i sa så jeg vil bare se det gå riktig vei :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Haha ja :p Forrige gang fikk jeg for lavt på digital og det endte jo i sa så jeg vil bare se det gå riktig vei :)

❤️Februar 2015❤️

Så da skal du ta en digital i dag, og spare den andre til neste uke?

Så da skal du ta en digital i dag, og spare den andre til neste uke?
Digital i morgen :) Lurer på om jeg har to stk.. Får sjekke :)

❤️Februar 2015❤️

God morgen:) Dere skravler så mye så jeg våknet jeg å;) (har vært å kjøpt hundemat da) men ikke vært innom her. Flere som føler seg snytt for en fylletur? Fyllesyk jeg:P

Sent from my iPad using BV Forum

God morgen:) Dere skravler så mye så jeg våknet jeg å;) (har vært å kjøpt hundemat da) men ikke vært innom her. Flere som føler seg snytt for en fylletur? Fyllesyk jeg:p

God morgen!

Jeg følte meg litt bakfull i går, etter å ha sovet i 10 timer. Blir helt ør!

God morgen!

Jeg følte meg litt bakfull i går, etter å ha sovet i 10 timer. Blir helt ør!

Åh er sånn ikke kvalm, men kvalm. Ikke vondt i hodet men på nippet, tørst men ikke tørst osv: p om det gav noen mening:)

Åh er sånn ikke kvalm, men kvalm. Ikke vondt i hodet men på nippet, tørst men ikke tørst osv: p om det gav noen mening:)

Rett og slett gravidkvalm? :P

Jeg er veldig tørst for tiden, nesten som jeg er bakfull og dehydrert. Får aldri nok å drikke.

God morgen:) Dere skravler så mye så jeg våknet jeg å;) (har vært å kjøpt hundemat da) men ikke vært innom her. Flere som føler seg snytt for en fylletur? Fyllesyk jeg:P

Hehe vi Skravler vettu :D

❤️Februar 2015❤️

Rett og slett gravidkvalm? :P

Jeg er veldig tørst for tiden, nesten som jeg er bakfull og dehydrert. Får aldri nok å drikke.

Hehe ja akkuratt sånn!!:):):) Meeen det er de eneste symptomene mine så det går fint!!:)

Jeg er også skikkelig tørst! Får finne frem camelbak-flaska mi og fylle den med iskaldt vann med isbiter i ;)

Jeg er også skikkelig tørst! Får finne frem camelbak-flaska mi og fylle den med iskaldt vann med isbiter i ;)
Mmm, kaldt vann! Jeg tror også at jeg må finne meg en flaske!

Mmm, kaldt vann! Jeg tror også at jeg må finne meg en flaske!
Aahh det hørtes magisk ut! Jeg et tørr i halsen hele tiden :p

❤️Februar 2015❤️

Dere burde kjøpe de Nike drikkeflaskene de er store så isbiter går oppi :) Jeg har er ganske stor starbucks krus i tykk plast med sugerør hjemme, den er kjenpe stor og så deilig :D Slipper å fly og fylle på

❤️Februar 2015❤️

Dere burde kjøpe de Nike drikkeflaskene de er store så isbiter går oppi :) Jeg har er ganske stor starbucks krus i tykk plast med sugerør hjemme, den er kjenpe stor og så deilig :D Slipper å fly og fylle på

❤️Februar 2015❤️

Har ikke hatt det store behovet for vann jeg, men nå drikker jeg nesten bare vann til vanlig:P Men det kommer vel! Men jeg flyr på do heeeeele tiden! I går var jeg på do mer enn de som drakk øl her i huset:P

Mannen prøver å avvenne meg med testing og jeg har bare 1 test igjen hjemme, en med ukeindikator. Han synes det er fryktelig dyrt og bortkastede penger :p Så han sa du kan kjøpe to pakker til så er det stopp. Altså 1 A1 og 1 ukeindikator pakke. Men gjett hva? De har topakk med ukeindikator :D En pakke er en pakke uansett innhold :p

❤️Februar 2015❤️

Kan tiden gå litt fortere???! Klarer ikke VENTE til symptomene kommer, magen vokser og jeg faktisk kan føle meg gravid! Føler dette tar sååå lang tid!:P

Mannen prøver å avvenne meg med testing og jeg har bare 1 test igjen hjemme, en med ukeindikator. Han synes det er fryktelig dyrt og bortkastede penger :p Så han sa du kan kjøpe to pakker til så er det stopp. Altså 1 A1 og 1 ukeindikator pakke. Men gjett hva? De har topakk med ukeindikator :D En pakke er en pakke uansett innhold :p

❤️Februar 2015❤️

Haha:P Enig med deg!!!! Tok en ukeindikator på onsdag jeg og der var det selverklært stopp hos meg i frykt for å bli like "gal" og "gravid" som sist gang:P

Kan tiden gå litt fortere???! Klarer ikke VENTE til symptomene kommer, magen vokser og jeg faktisk kan føle meg gravid! Føler dette tar sååå lang tid!:p

Kjenner meg igjen! Tenk at jeg bare har vært gravid (eller visst om det) i en uke! Herlighet,hvordan skal de neste 36 ukene gå?

Back
Topp