Haha jaSkal du kjøpe enda en digital?![]()
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jaSkal du kjøpe enda en digital?![]()
Så da skal du ta en digital i dag, og spare den andre til neste uke?Haha jaForrige gang fikk jeg for lavt på digital og det endte jo i sa så jeg vil bare se det gå riktig vei
Februar 2015
Taster på appen![]()
Digital i morgenSå da skal du ta en digital i dag, og spare den andre til neste uke?
God morgen!God morgenDere skravler så mye så jeg våknet jeg å
(har vært å kjøpt hundemat da) men ikke vært innom her. Flere som føler seg snytt for en fylletur? Fyllesyk jeg
Sent from my iPad using BV Forum
God morgen!
Jeg følte meg litt bakfull i går, etter å ha sovet i 10 timer. Blir helt ør!
Rett og slett gravidkvalm?Åh er sånn ikke kvalm, men kvalm. Ikke vondt i hodet men på nippet, tørst men ikke tørst osv: p om det gav noen mening
Hehe vi Skravler vettuGod morgenDere skravler så mye så jeg våknet jeg å
(har vært å kjøpt hundemat da) men ikke vært innom her. Flere som føler seg snytt for en fylletur? Fyllesyk jeg
Hehe vi Skravler vettu
Februar 2015
Taster på appen![]()
Jaa, vi må jo skravle så vi får skjult forumkoselig det!!
Rett og slett gravidkvalm?![]()
Jeg er veldig tørst for tiden, nesten som jeg er bakfull og dehydrert. Får aldri nok å drikke.
Mmm, kaldt vann! Jeg tror også at jeg må finne meg en flaske!Jeg er også skikkelig tørst! Får finne frem camelbak-flaska mi og fylle den med iskaldt vann med isbiter i![]()
Aahh det hørtes magisk ut! Jeg et tørr i halsen hele tidenMmm, kaldt vann! Jeg tror også at jeg må finne meg en flaske!
Dere burde kjøpe de Nike drikkeflaskene de er store så isbiter går oppiJeg har er ganske stor starbucks krus i tykk plast med sugerør hjemme, den er kjenpe stor og så deilig
Slipper å fly og fylle på
Februar 2015
Taster på appen![]()
Mannen prøver å avvenne meg med testing og jeg har bare 1 test igjen hjemme, en med ukeindikator. Han synes det er fryktelig dyrt og bortkastede pengerSå han sa du kan kjøpe to pakker til så er det stopp. Altså 1 A1 og 1 ukeindikator pakke. Men gjett hva? De har topakk med ukeindikator
En pakke er en pakke uansett innhold
Februar 2015
Taster på appen![]()
Kjenner meg igjen! Tenk at jeg bare har vært gravid (eller visst om det) i en uke! Herlighet,hvordan skal de neste 36 ukene gå?Kan tiden gå litt fortere???! Klarer ikke VENTE til symptomene kommer, magen vokser og jeg faktisk kan føle meg gravid! Føler dette tar sååå lang tid!