***skravletråden for JUNI***

God morgen jenter i natt har eldste mann sovet i senga mi første gang etter at ble 6 mnd.. Men npbtrengte han litt mammatrøst. Dermed ble pappa og lillebror sovende i stua ( gjesterommet bor ennå svigers)

Hva er på deres dagsplan

Hører samme beskjed her
Det regner i alle fall såpass at nå antar jeg bålforbudet snart oppheves (når det slutter å blåse da. Bål i storm er sånn ikke veldig god ide)

Så blir det sikkert bål til st hans da :-)

Hadde de ikke fått blyant så hadde ihvertfall jeg reagert![emoji38]
Hurra for digitalisering, men noe er fortsatt viktig på «gamlemåten»[emoji2]
Lillemor tegner jo mye med blyant og kommer i likhet med de andre til å lære seg noen bokstaver før skolen begynner. Får hun ille blyant på skolen så har hun rikelig med tilbud hjemme :-)

God morgen jenter i natt har eldste mann sovet i senga mi første gang etter at ble 6 mnd.. Men npbtrengte han litt mammatrøst. Dermed ble pappa og lillebror sovende i stua ( gjesterommet bor ennå svigers)

Hva er på deres dagsplan
Sånn kan det gå innimellom. Litt kos det også vel? [emoji56] Hu på 7.5 år sovna også i vår seng da hu hadde slått seg fælt i går på ene tåa. Så hu trengte også trøst. Men bærte hu over i si seng da når jeg ville sove [emoji1]

Hva er på deres dagsplan
Jobb og besøk

Back
Topp