Ja, men det er kulturskolen som tar enormt mes tid da. Pga veldig mange ekstra øvinger. På andre steder så han må kjøres.
Skjønner det blir travelt[emoji4] er ikke i sykkelavstand heller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men det er kulturskolen som tar enormt mes tid da. Pga veldig mange ekstra øvinger. På andre steder så han må kjøres.
Ja santMå jo gi det som er bra![]()
JaGod kveld[emoji1]
Alt bra i vest?
Sen kveldEr det.
På vei til hotellet nå
Det regner i alle fall såpass at nå antar jeg bålforbudet snart oppheves (når det slutter å blåse da. Bål i storm er sånn ikke veldig god ide)Hører samme beskjed her
Lillemor tegner jo mye med blyant og kommer i likhet med de andre til å lære seg noen bokstaver før skolen begynner. Får hun ille blyant på skolen så har hun rikelig med tilbud hjemmeHadde de ikke fått blyant så hadde ihvertfall jeg reagert![emoji38]
Hurra for digitalisering, men noe er fortsatt viktig på «gamlemåten»[emoji2]
Nja. Altså. Han sykler jo ikke.Skjønner det blir travelt[emoji4] er ikke i sykkelavstand heller?
Utrivelig å ha dårlig samvittighet[emoji20] men litt is er ikke verdens undergang! [emoji173]️
Skriv opp planen på kjøleskap eller noe slikt som gjør det vanskelig å vike fra den? [emoji4] Høres ut som en god plan da !
Den viljen den viljen [emoji849][emoji23]Er bare viljen det står på ^^
Sånn kan det gå innimellom. Litt kos det også vel? [emoji56] Hu på 7.5 år sovna også i vår seng da hu hadde slått seg fælt i går på ene tåa. Så hu trengte også trøst. Men bærte hu over i si seng da når jeg ville sove [emoji1]God morgen jenter i natt har eldste mann sovet i senga mi første gang etter at ble 6 mnd.. Men npbtrengte han litt mammatrøst. Dermed ble pappa og lillebror sovende i stua ( gjesterommet bor ennå svigers)
Hva er på deres dagsplan
Jobb og besøkGod morgen jenter i natt har eldste mann sovet i senga mi første gang etter at ble 6 mnd.. Men npbtrengte han litt mammatrøst. Dermed ble pappa og lillebror sovende i stua ( gjesterommet bor ennå svigers)
Hva er på deres dagsplan
God dagenGod morgen![]()
Gidder ikke kjøpe tull ")Ja sant
Blir vel godt å komme hjem.Da var de verste dagene over, og jeg er på vei hjem etter en uplanlagt natt i Oslo
Veldig deilig.Blir vel godt å komme hjem.