Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha jeg kan godt drikke Redbull og kaffe og sovne like godt [emoji14] men trodde ikke at guttungen skulle klare detSøvndumping? [emoji23] Jeg sovner tvert av for mye sukker faktisk [emoji56][emoji23]
Mi jente tok en liten bit av ett kakestk og hu sleit med å sove... [emoji849][emoji23]
God kveld alle sammen
![]()
Har litt andre formeninger om det [emoji14]Det var vi på igår[emoji1] skolen idag.. koselig![emoji7]
Vell hjemme ifra sommeravslutning på skolen. Nå venter jeg på at det skal bli stilt i huset, før jeg kan gå ut å gjødsle plenen. Tror jeg må gjøre en innsats for å få liv i den igjen. Tror ikke bare regn hjelper.
Litt massasje kanskje??[emoji4]
Mmm mange i på søvn mye å gjøre og kommentaren hennes var bare så fjern [emoji85]
Har litt andre formeninger om det [emoji14]
Haha du er den typen du ja [emoji14] Godt noen liker det også ! [emoji8][emoji23]Det var vi på igår[emoji1] skolen idag.. koselig![emoji7]
Men godt er det da at han sovna [emoji23][emoji111]Hahaha jeg kan godt drikke Redbull og kaffe og sovne like godt [emoji14] men trodde ikke at guttungen skulle klare det
Jupp veldig godtGodt å være i mål[emoji2] for denne gang!
God kveld søtaGod kveld[emoji1]
Er spnn her også, innflytter er ikke lett å væreFryktelig kjedelig er det jo, skulle ønske vi flytta til der jeg er vokst opp, da kjenner jeg i det minste folk. Har gått i klassen med flere der liksom. Menmen. Jeg går nå i det minste og barna koser seg så. Så får heller mor se litt "lost" ut [emoji849]
Har ikke noe valg i grunnHøres fornuftig ut[emoji4]
Føler med deg... (ostepoppen forsvant i går [emoji849] ) [emoji17]Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg spiste så mye is, at jeg kjenner en trang til å gå ut en tur igjen. Spist er spist dessverre, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle vekta på fredag
Jeg er slapp og sår, så jeg bør så absolutt ikke gå ut igjen i kveld.
Absolutt ikke. Man ser at de har en gjeng. Og gjengen slipper ikke inn gitt [emoji849]Er spnn her også, innflytter er ikke lett å være
Kjip oppførselAbsolutt ikke. Man ser at de har en gjeng. Og gjengen slipper ikke inn gitt [emoji849]
Ok. Her virket det som at de skulle ikke bruke blyant. Bare at den klassen som begynner i andre har jo brukt blyant et årJoda de får blyant[emoji1]
Her trenes det på stavskrift nå i 2.klasse, og de skriver i øvebok[emoji2]
Poenget er å øve på begge deler, skrive med og uten blyant[emoji4]
Ja, men det er kulturskolen som tar enormt mes tid da. Pga veldig mange ekstra øvinger. På andre steder så han må kjøres.Ja det blir jo litt voldsomt i de travleste månedene i året[emoji4]
Greit å konsentrere seg om det man liker best da[emoji4]