***skravletråden for JUNI***

Hvis det er en trøst, er jeg lik. Jeg har nå sittet to timer alene og glodd på ungene jeg. [emoji849] Alle unga enten bada eller så på de som hoppa fra brua (5 meter). Alle foreldrene er fra 10 til 15 år eldre enn meg og vokst opp her. Jeg er outsideren mao. Så. Jeg har glodd på unga mine jeg. Og spist wrapsa mine med laks, salat, rømme og rødløk i. Evig glad for den er ferdig for i år nå da.

Bare en igjen neste mandag for minste. Men de er heldigvis ikke en så sammensveisa gjeng og jeg blir mest sannsynlig ikke alene der da [emoji4] Litt bedre da.

Det blir oss neste uke. Kan ikke si at jeg gleder meg, men vi må bare dra dit for lillemors skyld.
 
God kveld alle sammen

e48c9a307c177c9d934fc98facc29698.jpg

God kveld :)
 
Gos morgen. I vekker meg kl 0500 butter bleie gir han mat. Lar han lake litt mens jeg gir katta mat. Så gir han smokken. Legger han i vogna. Legger på dyna. Svipp så sover han 0544.... Men jeg er lys våken

Oisann. Skjønner jeg ikke har lov å klage på kl 7[emoji85]
 
Vell hjemme ifra sommeravslutning på skolen. Nå venter jeg på at det skal bli stilt i huset, før jeg kan gå ut å gjødsle plenen. Tror jeg må gjøre en innsats for å få liv i den igjen. Tror ikke bare regn hjelper.
 
Oisann. Skjønner jeg ikke har lov å klage på kl 7[emoji85]
7? 7 begynner jeg å stresse om ikke alle er oppe. Helst bør minst to være ferdig på badet og jeg straks klar for å lage frokost og matpakker....
 
O
Hvis det er en trøst, er jeg lik. Jeg har nå sittet to timer alene og glodd på ungene jeg. [emoji849] Alle unga enten bada eller så på de som hoppa fra brua (5 meter). Alle foreldrene er fra 10 til 15 år eldre enn meg og vokst opp her. Jeg er outsideren mao. Så. Jeg har glodd på unga mine jeg. Og spist wrapsa mine med laks, salat, rømme og rødløk i. Evig glad for den er ferdig for i år nå da.

Bare en igjen neste mandag for minste. Men de er heldigvis ikke en så sammensveisa gjeng og jeg blir mest sannsynlig ikke alene der da [emoji4] Litt bedre da.
Kjipt når det er sånn
 
Men de får ikke blyant? Altså. Skal ikke skeive for hånd? Håndteringen er jeg ikke i tvil om at går fint. De håndterer jo finfint nettbrettene sine hjemme. Hun på to trenger litt hjelp ;-)

Også deler de to på en lader for de rotet vekk den ene da de ryddet bort gaver første juledag
.. Så det er nesten alltid en som lader.

Jaja. Ipad på skolen blir det. En på mellomste i august. Til eldste i januar og til yngste høsten 2021 som faktisk ikke er så lenge tll

Joda de får blyant[emoji1]
Her trenes det på stavskrift nå i 2.klasse, og de skriver i øvebok[emoji2]
Poenget er å øve på begge deler, skrive med og uten blyant[emoji4]
 
Jeg ser jo at forball (som han ikke er god i), speider (som han begynte på siden han ikke hadd tilbud i fotball), korps og kulturskolen (som han går i fordi han går i korpset) totalt sett blir litt for mye.

Kulturskolen er i det daglige veldig greit. Det et en spilletime etter skoletid på mandag. Fint.

Men så er det konsertene. Sånn som nå. Et svært opplegg og helt sikkert bra å være med på og alt sånn.

Men ekstra øvinger flere ganger i uka fra slutten av mai til midten av juni. Det hele gjentar seg med juleforestilling i desember.

Disse små huskonsertene på en onsdag kveld som skjer gjennom året er greit. Men disse store i desember og juni er heftig. Han er ille påmeldt kulturskolen fordi han så gjerne vil gå i kulturskolen ,han er påmeldt fordi opplæring i instrumentet hans gjøres gjennom kulturskolen.

Ja det blir jo litt voldsomt i de travleste månedene i året[emoji4]
Greit å konsentrere seg om det man liker best da[emoji4]
 
Gos morgen. I vekker meg kl 0500 butter bleie gir han mat. Lar han lake litt mens jeg gir katta mat. Så gir han smokken. Legger han i vogna. Legger på dyna. Svipp så sover han 0544.... Men jeg er lys våken

Er jo så typisk[emoji23]
 
Back
Topp