***skravletråden for JUNI***

Tidlig oppe dere
Ja. Fem stykker skal gjennom morgenstellet, tre skal spise frokost og matpakker lages. Den yngste må ha hjelp både på badet og frokosten. Og så skal det pusses tenner en etter en og grees hår. Da tar det fort en time og vel så det og de går kl åtte
Ideelt sett drar jeg før den tid. Reelt sett vært sent opp i det siste.

Dvs. Mellomste skal gå med naboen i morgen 7,40 så da må vi bare forte oss

Jeg lister meg ut av senga for å ikke vekke de andre[emoji23]
Minste som sover i vår seng våkner når jeg står opp 9 av 10 ganger (de 1 av 20 gangene hun ikke er den som vekker meg da ;-))

Eldstemann spretter ut av senga på eget vis. Og mellomste hentes. Bæres ofte inn på badet av sin far. Trøtt.

Men godt er det da at han sovna [emoji23][emoji111]

Jeg kan sovne med redbull. Kaffe liker jeg ikke. Mannen klarer ikke sovne på kaffe og redbull derimot etter ett visst klokkeslett [emoji23]
Rart hvordan det funker * ler*

Skjønte det[emoji28]
Koselig for barnas del da?
Minste syns det var storarta mye å se på:))

Storebror ble først forvirra. Men så fikk han løpe rundt i skogen med mamma og spise så mye kaker han ville så han var veldig happyv*ler*

Jaja, da er løse gjenstander festet og vi forbereder oss på varslet "høststorm" i morgen

Vi får nå se, sørlig tar vanligvis ikke så hardt her da, men når de går så klart ut og sier vi må feste alt så gjør vi det da.

Jeg har fått mannen med på en uke der 4 av 7 middager skal være fiskemiddager, og ulikt tilbehør hver dag. Rent kjøtt og fisk (ikke halvfabrikata, men mannen skal lage en blanding for fisken før han steker den den ene dagen) og hjemmelaget mos. Gleder meg, jeg må bare holde meg til planen. Er ikke flink til det!

Jaja, da er løse gjenstander festet og vi forbereder oss på varslet "høststorm" i morgen

Vi får nå se, sørlig tar vanligvis ikke så hardt her da, men når de går så klart ut og sier vi må feste alt så gjør vi det da.
Hører samme beskjed her

Burde sikkert ha gjort det, jeg bare liker ikke massasje. Så jeg trukket sorgene med Royal med sjokoladesmak..... Jeg har mistet alt av selvkontroll. Dårlig periode, og så kommer hodepine på toppen. Bleh :(

Det er kjipt[emoji13] håper perioden snart er over og formen blir bedre[emoji173]️

Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg spiste så mye is, at jeg kjenner en trang til å gå ut en tur igjen. Spist er spist dessverre, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle vekta på fredag :(
Jeg er slapp og sår, så jeg bør så absolutt ikke gå ut igjen i kveld.

Utrivelig å ha dårlig samvittighet[emoji20] men litt is er ikke verdens undergang! [emoji173]️

Ok. Her virket det som at de skulle ikke bruke blyant. Bare at den klassen som begynner i andre har jo brukt blyant et år

Hadde de ikke fått blyant så hadde ihvertfall jeg reagert![emoji38]
Hurra for digitalisering, men noe er fortsatt viktig på «gamlemåten»[emoji2]

Jeg har fått mannen med på en uke der 4 av 7 middager skal være fiskemiddager, og ulikt tilbehør hver dag. Rent kjøtt og fisk (ikke halvfabrikata, men mannen skal lage en blanding for fisken før han steker den den ene dagen) og hjemmelaget mos. Gleder meg, jeg må bare holde meg til planen. Er ikke flink til det!

Skriv opp planen på kjøleskap eller noe slikt som gjør det vanskelig å vike fra den? [emoji4] Høres ut som en god plan da !

Back
Topp