Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart fredag og helgJobb og besøk
Åå har savnet å ha han i senga [emoji14] trodde aldri det skulle skje [emoji14]Sånn kan det gå innimellom. Litt kos det også vel? [emoji56] Hu på 7.5 år sovna også i vår seng da hu hadde slått seg fælt i går på ene tåa. Så hu trengte også trøst. Men bærte hu over i si seng da når jeg ville sove [emoji1]
Takk og lov for detSnart fredag og helg![]()
Oj det var tidlig
Hvor lenge I forveien kan man lage ostekake?
SkjønnerHar et stykke reisevei[emoji4]
Her blåser det veldigGod kveld.
Her har vi lett storm i kveld. Tempratur som om det er høst. Har faktisk fyra i 2 pinner med ved også[emoji23] men det regner da. Det jubler jeg litt for
Snart ferie for kengubarnet , det blir nok braVel hjemme fra en flott jubileumskonsert med kulturskolen med innslag fra alt de driver med der.
Nå feirer vi med en is og så skal ungene i seng. Skole i morgen, så det ble litt vel sent
Jaja. Snart helg. Snart ferie.
Her blåser det veldig
Tror detHar dere fått sikra tingene ute?
Det blir bra ja.Snart ferie for kengubarnet , det blir nok bra
Hehe genialt. Neida [emoji14]Neste helg skal mamma passe ungene siden mannen og jeg er invitert bort.
Er vi veldig slemme dersom vi leverer dem litt tidligere enn vanlig og bare mannen og jeg tar en tur innom Tusenfryd på vei tilbake slik at vi får tatt de kule tingene ungene ikke tør sammen![]()
Hva skal helga bringe?Takk og lov for det
Så deilig med ferie.Vel hjemme fra en flott jubileumskonsert med kulturskolen med innslag fra alt de driver med der.
Nå feirer vi med en is og så skal ungene i seng. Skole i morgen, så det ble litt vel sent
Jaja. Snart helg. Snart ferie.