***skravletråden for JUNI***

Sånn kan det gå innimellom. Litt kos det også vel? [emoji56] Hu på 7.5 år sovna også i vår seng da hu hadde slått seg fælt i går på ene tåa. Så hu trengte også trøst. Men bærte hu over i si seng da når jeg ville sove [emoji1]
Åå har savnet å ha han i senga [emoji14] trodde aldri det skulle skje [emoji14]

Vel hjemme fra en flott jubileumskonsert med kulturskolen med innslag fra alt de driver med der.

Nå feirer vi med en is og så skal ungene i seng. Skole i morgen, så det ble litt vel sent
Jaja. Snart helg. Snart ferie.

God kveld.

Her har vi lett storm i kveld. Tempratur som om det er høst. Har faktisk fyra i 2 pinner med ved også[emoji23] men det regner da. Det jubler jeg litt for

Vel hjemme fra en flott jubileumskonsert med kulturskolen med innslag fra alt de driver med der.

Nå feirer vi med en is og så skal ungene i seng. Skole i morgen, så det ble litt vel sent
Snart ferie for kengubarnet , det blir nok bra

Lagt meg tidlig. Skulle strikke ferdig prosjektet, men ble så fryktelig trøtt.

Neste helg skal mamma passe ungene siden mannen og jeg er invitert bort.
Er vi veldig slemme dersom vi leverer dem litt tidligere enn vanlig og bare mannen og jeg tar en tur innom Tusenfryd på vei tilbake slik at vi får tatt de kule tingene ungene ikke tør sammen :rolleyes:

Snart ferie for kengubarnet , det blir nok bra
Det blir bra ja.

Eldste har 5 dager igjen på skolen. Mellomste 6, og så har hun sannsynligvis 3 dager på sfo deretter. Yngste i bhg like lenge

Usikkert om mannen har mulighet til å ha fri mens jeg og eldste er på tur nemlig .derfor meldt dem på bhg og sfo.

Neste helg skal mamma passe ungene siden mannen og jeg er invitert bort.
Er vi veldig slemme dersom vi leverer dem litt tidligere enn vanlig og bare mannen og jeg tar en tur innom Tusenfryd på vei tilbake slik at vi får tatt de kule tingene ungene ikke tør sammen :rolleyes:
Hehe genialt. Neida [emoji14]

Så deilig med ferie.

Så bra dere har kost dere i dag:)

Back
Topp