Åja. Her forsøker vi 6.15-ish på de førsteTenker ikke på når jeg skal på jobb[emoji6] da er jeg oppe 05.40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja. Her forsøker vi 6.15-ish på de førsteTenker ikke på når jeg skal på jobb[emoji6] da er jeg oppe 05.40
Ja. Fem stykker skal gjennom morgenstellet, tre skal spise frokost og matpakker lages. Den yngste må ha hjelp både på badet og frokosten. Og så skal det pusses tenner en etter en og grees hår. Da tar det fort en time og vel så det og de går kl åtteTidlig oppe dere
Minste som sover i vår seng våkner når jeg står opp 9 av 10 ganger (de 1 av 20 gangene hun ikke er den som vekker meg da ;-))Jeg lister meg ut av senga for å ikke vekke de andre[emoji23]
Rart hvordan det funker * ler*Men godt er det da at han sovna [emoji23][emoji111]
Jeg kan sovne med redbull. Kaffe liker jeg ikke. Mannen klarer ikke sovne på kaffe og redbull derimot etter ett visst klokkeslett [emoji23]
Minste syns det var storarta mye å se påSkjønte det[emoji28]
Koselig for barnas del da?
Nei ikke akkurat....Hjelper vel ikke akkurat at hun tråkker oppi dere hele tiden[emoji38]
Oslo sentrum.God kveld[emoji1]
Hvor er du?
Lange dager og heftig tidsplan. Men sikkert godt når det er over.Oslo sentrum.
Har nå blitt beordret til å ta inn på hotell slik at jeg har kortere reisevei og er mer opplagt i morgen
Er det.Lange dager og heftig tidsplan. Men sikkert godt når det er over.
Hører samme beskjed herJaja, da er løse gjenstander festet og vi forbereder oss på varslet "høststorm" i morgen
Vi får nå se, sørlig tar vanligvis ikke så hardt her da, men når de går så klart ut og sier vi må feste alt så gjør vi det da.
Burde sikkert ha gjort det, jeg bare liker ikke massasje. Så jeg trukket sorgene med Royal med sjokoladesmak..... Jeg har mistet alt av selvkontroll. Dårlig periode, og så kommer hodepine på toppen. Bleh![]()
Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg spiste så mye is, at jeg kjenner en trang til å gå ut en tur igjen. Spist er spist dessverre, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle vekta på fredag
Jeg er slapp og sår, så jeg bør så absolutt ikke gå ut igjen i kveld.
Haha du er den typen du ja [emoji14] Godt noen liker det også ! [emoji8][emoji23]
Har ikke noe valg i grunn
Ok. Her virket det som at de skulle ikke bruke blyant. Bare at den klassen som begynner i andre har jo brukt blyant et år
Det er sant. Det er jo eneste grunn til jeg går også på alt. For barnas del og jeg vet de koser seg veldig. [emoji111]Koselig for barnas del[emoji16]
Jeg kunne klart meg uten, men koselig å se guttas glede[emoji7]
Jeg har fått mannen med på en uke der 4 av 7 middager skal være fiskemiddager, og ulikt tilbehør hver dag. Rent kjøtt og fisk (ikke halvfabrikata, men mannen skal lage en blanding for fisken før han steker den den ene dagen) og hjemmelaget mos. Gleder meg, jeg må bare holde meg til planen. Er ikke flink til det!