***skravletråden for JUNI***

Søvndumping? [emoji23] Jeg sovner tvert av for mye sukker faktisk [emoji56][emoji23]

Mi jente tok en liten bit av ett kakestk og hu sleit med å sove... [emoji849][emoji23]
Hahaha jeg kan godt drikke Redbull og kaffe og sovne like godt [emoji14] men trodde ikke at guttungen skulle klare det

Vell hjemme ifra sommeravslutning på skolen. Nå venter jeg på at det skal bli stilt i huset, før jeg kan gå ut å gjødsle plenen. Tror jeg må gjøre en innsats for å få liv i den igjen. Tror ikke bare regn hjelper.

Plenen er død her også[emoji13]

Litt massasje kanskje??[emoji4]

Burde sikkert ha gjort det, jeg bare liker ikke massasje. Så jeg trukket sorgene med Royal med sjokoladesmak..... Jeg har mistet alt av selvkontroll. Dårlig periode, og så kommer hodepine på toppen. Bleh :(

Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg spiste så mye is, at jeg kjenner en trang til å gå ut en tur igjen. Spist er spist dessverre, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle vekta på fredag :(
Jeg er slapp og sår, så jeg bør så absolutt ikke gå ut igjen i kveld.

Hahaha jeg kan godt drikke Redbull og kaffe og sovne like godt [emoji14] men trodde ikke at guttungen skulle klare det
Men godt er det da at han sovna [emoji23][emoji111]

Jeg kan sovne med redbull. Kaffe liker jeg ikke. Mannen klarer ikke sovne på kaffe og redbull derimot etter ett visst klokkeslett [emoji23]

Fryktelig kjedelig er det jo, skulle ønske vi flytta til der jeg er vokst opp, da kjenner jeg i det minste folk. Har gått i klassen med flere der liksom. Menmen. Jeg går nå i det minste og barna koser seg så. Så får heller mor se litt "lost" ut [emoji849]
Er spnn her også, innflytter er ikke lett å være

Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg spiste så mye is, at jeg kjenner en trang til å gå ut en tur igjen. Spist er spist dessverre, jeg vet ikke hvordan jeg skal takle vekta på fredag :(
Jeg er slapp og sår, så jeg bør så absolutt ikke gå ut igjen i kveld.
Føler med deg... (ostepoppen forsvant i går [emoji849] ) [emoji17]

Joda de får blyant[emoji1]
Her trenes det på stavskrift nå i 2.klasse, og de skriver i øvebok[emoji2]
Poenget er å øve på begge deler, skrive med og uten blyant[emoji4]
Ok. Her virket det som at de skulle ikke bruke blyant. Bare at den klassen som begynner i andre har jo brukt blyant et år

Ja det blir jo litt voldsomt i de travleste månedene i året[emoji4]
Greit å konsentrere seg om det man liker best da[emoji4]
Ja, men det er kulturskolen som tar enormt mes tid da. Pga veldig mange ekstra øvinger. På andre steder så han må kjøres.

Back
Topp