***skravletråden for JUNI***

Jeg slukna visst på sofaen som ett slakt gitt. Kunne høre i det fjerne mannen som sa til minste at mamma måtte få sove og ordna mat.

Men har hvertfall fått gjort det jeg skulle for mamma, det jeg skulle for mannen i byen, kjørte også til en strikkebutikk for min del for jeg trenger en rundpinne 3.5 mm på 120 cm. Men de hadde ikke det. Så må nok ty til ebay. Da min favorittselger fra UK. Så da satser jeg på ferdig kofte neste uke da.

Hodet var sprengt egentlig. Så da hjalp det svært at minste ikke kom rett hjem etter skolen. Så måtte gå å lete etter hun... 1 time og 15 min etter skolen slutta, fant jeg hu da. Hu hadde blitt med en klassevenninne hjem og de begge sa fint til moren at de hadde sagt ifra hu var der... Neiiiida. Jeg gikk rundt livredd for ungen min og ringte nedover en hel liste med folk med tårer i øya.

Menmen. Da gikk jeg imot hu heller den vei da. Hu fikk verken se tv eller nettbrett i dag som straff. Og det var vel helst det som svei mest også.

Satser på en bedre dag i morgen gitt.

Vondt å være redd for barnet sitt[emoji20]
Håper hun skjønte at det var dumt!

I sommermodus??[emoji2]
Definitivt

Nå er det faren som prøver å legge henne i kveld mens jeg farter omkring

Nå venter jeg på et par gutter som er ferdig på spilleøving nå i løpet av de neste ti minuttene. Min og en nabo. Så skal jeg kjøre dem hjem, håååååpe jeg har fått en mail. I så fall skrive ut vedlagte gavekort før jeg skal bort på skolen sånn før ni for trekking av hvem som vinner dem

Denne måneden er for travel. For mye til at jeg orker her inne kjenner jeg. Det blir bare veldig sporadisk nå denne orken her.

Hvertfall fått zyrtec på blå resept nå og de henta jef ut i dag. Og jeg hater når apotekfolka da spør. Vil du bytte den ut i noe rimeligere? Nei! Jeg vil ha det legemiddelet jeg fikk skrevet ut og jeg vet virker best jeg [emoji111]

God morgen alle sammen
Sykedag på meg i dag ogsp, mannen er på jobb og kengubarnet på skolen. Kengubarnet klarte å gjøre ett eller annet da de spilte fotball før sommerfesten i går på skolen så han ser ikke ut på armer og bein, i tillegg var han så stiv at han ikke klartr å røre på armen

God kveld og god bedring til deg og KB[emoji173]️

Back
Topp