Snart ferdig på jobb [emoji4]
I morgen skal jeg være hjemme med sykt barn
God bedring til sykt barn[emoji173]️ er det minstemann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart ferdig på jobb [emoji4]
I morgen skal jeg være hjemme med sykt barn
Jeg slukna visst på sofaen som ett slakt gitt. Kunne høre i det fjerne mannen som sa til minste at mamma måtte få sove og ordna mat.
Men har hvertfall fått gjort det jeg skulle for mamma, det jeg skulle for mannen i byen, kjørte også til en strikkebutikk for min del for jeg trenger en rundpinne 3.5 mm på 120 cm. Men de hadde ikke det. Så må nok ty til ebay. Da min favorittselger fra UK. Så da satser jeg på ferdig kofte neste uke da.
Hodet var sprengt egentlig. Så da hjalp det svært at minste ikke kom rett hjem etter skolen. Så måtte gå å lete etter hun... 1 time og 15 min etter skolen slutta, fant jeg hu da. Hu hadde blitt med en klassevenninne hjem og de begge sa fint til moren at de hadde sagt ifra hu var der... Neiiiida. Jeg gikk rundt livredd for ungen min og ringte nedover en hel liste med folk med tårer i øya.
Menmen. Da gikk jeg imot hu heller den vei da. Hu fikk verken se tv eller nettbrett i dag som straff. Og det var vel helst det som svei mest også.
Satser på en bedre dag i morgen gitt.
Hvorfor er ikke toåringen søvnig? Leggetid er passert og vi ligger i senga. Hun er ikke interessert i å sove
Ja, ikke minst. Men blir litt gøy og. Mange år siden vi var SÅ lenge vekke ifra hverandre
Hadde ikke noe problem med den i dag
DefinitivtI sommermodus??[emoji2]
Ja. I år synes jeg det er ekstra mye. Men det går på et vis.
Nå skal jeg registre et par bursdager i lista mi og se hva vi får til.
11 dager igjen på jobb før avreise!
Snart ferdig med denne uke og alle kjedelig slitsomme gjøremål. Imorgen kommer ny vaskehjelp, jeg håper hun er flink..
Jippi fikk tak i enda to nye boob maxikjoler!
Får så vondt av lille. Hun har så lyst å sove med puppen i munnen. Men det går ikke når hun er så tett[emoji53]
Hun var kjempegod. Men har sluttet siden det har blitt mer å gjøre på hovedjobben hennes.Hvordan var forrige siden du får en ny?
Ser The sweetest thing og tenker å strikke litt [emoji4]Hva gjør dere på i varmen?[emoji4]
Tappet for energi. Nå skal jeg sove dupp. 11+3 idag, håper det kommer seg snart...
God morgen alle sammen.
Er hjemme med "sykt" barn.
Det vil si, Lille U kastet opp i går morges, men har vært i fin form etter det...
God morgen alle sammen
Sykedag på meg i dag ogsp, mannen er på jobb og kengubarnet på skolen. Kengubarnet klarte å gjøre ett eller annet da de spilte fotball før sommerfesten i går på skolen så han ser ikke ut på armer og bein, i tillegg var han så stiv at han ikke klartr å røre på armen