Ser The sweetest thing og tenker å strikke litt [emoji4]
Du da?
Ser på station 19, og river meg i håret. For en sesong avslutning[emoji35]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser The sweetest thing og tenker å strikke litt [emoji4]
Du da?
Jepp. Korpstur til Danmark. Meg og eldste.Til Danmark??[emoji1]
Håper dagene går fort!
Ah såpass [emoji14] Sesongavslutninger kan være kjiiipe [emoji849][emoji23]Ser på station 19, og river meg i håret. For en sesong avslutning[emoji35]
En tråd om det også skjønner du. ;-)Idioti?![emoji38]
Vi har bestilt tur til 80.000,- i sommer[emoji23]
Da er jeg vel idiot da..
Ikke enda. Vinnere trukket. Får purre opp i morgen og få på plass.Oooh, håper det ordnet seg med gavekort i tide![emoji1]
Ah såpass [emoji14] Sesongavslutninger kan være kjiiipe [emoji849][emoji23]
Har ikke vært så heldig.
Gikk fra helt frisk til så tett at han nesten ikke fikk puste på et kort øyeblikk.
Gikk så fort at vi ringte legevakten for sikkerhetsskyld..
Løsnet en del nå heldigvis
Jupp. Jeg så ferdig Zoo i går og der også... Pokker ta. Om det i der hele tatt kommer en ny sesong liksom [emoji23]Skjønner jo hvorfor dem gjør det. Men gaaaaad så irriterende når en ikke kan hoppe rett til sesong 2[emoji6]
Det som jeg syns var mest skremmende var at det kom så fort.Vi og har fått den tettheten. Sommerforkjølelse kalte legene det.
Heldigvis lettet opp hos oss nå. Men er fryktelig når små barn(som gjerne ikke klarer å snyte seg) er så tett at dem ikke får skikkelig pust.
God bedring
Surfee etter ferieHva gjør dere på i varmen?[emoji4]
God kveld jaGod kveld[emoji4]
Takk søtaGod kveld og god bedring til deg og KB[emoji173]️
Ja dwt er duIdioti?![emoji38]
Vi har bestilt tur til 80.000,- i sommer[emoji23]
Da er jeg vel idiot da..
Såååå lysr på bildetVis vedlegget 261631 Vis vedlegget 261631
Det som jeg syns var mest skremmende var at det kom så fort.
Det ene øyeblikket var han helt fin, 30 sekunder senere kunne han nesten ikke puste
Surfee etter ferie
Han kastet opp onsdag morgen, ble bra i løpet av dagen, men må jo være hjemme i 48 timer...
Har ikke vært så heldig.
Gikk fra helt frisk til så tett at han nesten ikke fikk puste på et kort øyeblikk.
Gikk så fort at vi ringte legevakten for sikkerhetsskyld..
Løsnet en del nå heldigvis
Lille l er forkjølet og pga Asma så blir han dårligere enn de andre Så legen. Men han fått lott medisiner og kvikk og fin nå. Skal være hjemme til mandag. Så for vi se hvor han den i formen da