***skravletråden for JUNI***

God bedring til sykt barn[emoji173]️ er det minstemann?
Han kastet opp onsdag morgen, ble bra i løpet av dagen, men må jo være hjemme i 48 timer...

Blir en rolig dag på jobben i dag :) Så skal hente begge unga i bhg da mannen skal på fisketur i dag og hele helgen :) Da blir det kanskje en fryser full av fisk igjen :D

Fysj da![emoji23]
Men sikkert supert om man liker fisk!

Ikke bry deg om idioti, det koster å dra når man er 5.
Vi er sikkert idioter vi også som vurderer tur til 50 000 for 3

Idioti?![emoji38]
Vi har bestilt tur til 80.000,- i sommer[emoji23]
Da er jeg vel idiot da..

God morgen jenter. Helsevesenet har ikke akkurat blitt bedre ( eller sykehuset i Oslo er vel mer eller mindre blitt bedre hjalp ikke med rødgrønn styre eller blått)

Mamma kom fra sykehuset i går. Dagen etter operasjonen. Uten muligheter å bevege seg. Med plaster som gikk opp mye blod og smerter... Så da må vi dra henne til fast legen

Uff da, høres ikke bra ut[emoji20]
God bedring til mammaen din!

Siter i sykebilen med bestemor. Som må inn igjen. Men bare får å få ting til å klaffe. Så ringte bhg igjen om at L ikke er bra så pappa måtte dra å hente han og dra til legen med han!

Håper det går bra med lille L også[emoji173]️

Håper det går bra med lille L også[emoji173]️
Lille l er forkjølet og pga Asma så blir han dårligere enn de andre Så legen. Men han fått lott medisiner og kvikk og fin nå. Skal være hjemme til mandag. Så for vi se hvor han den i formen da :)

Uff da, høres ikke bra ut[emoji20]
God bedring til mammaen din!
Jo takk. Hun ble sendt tilbake i retur for reklamasjon så blir hun liggende til beinet har blitt bra igjen. ( sykehus humor)

Fikk henne ned dopa på sykehuset her og sendt henne til Oslo for å få behandling.

Definitivt

Nå er det faren som prøver å legge henne i kveld mens jeg farter omkring

Nå venter jeg på et par gutter som er ferdig på spilleøving nå i løpet av de neste ti minuttene. Min og en nabo. Så skal jeg kjøre dem hjem, håååååpe jeg har fått en mail. I så fall skrive ut vedlagte gavekort før jeg skal bort på skolen sånn før ni for trekking av hvem som vinner dem

Oooh, håper det ordnet seg med gavekort i tide![emoji1]

Denne måneden er for travel. For mye til at jeg orker her inne kjenner jeg. Det blir bare veldig sporadisk nå denne orken her.

Hvertfall fått zyrtec på blå resept nå og de henta jef ut i dag. Og jeg hater når apotekfolka da spør. Vil du bytte den ut i noe rimeligere? Nei! Jeg vil ha det legemiddelet jeg fikk skrevet ut og jeg vet virker best jeg [emoji111]

Glad de spør om det jeg[emoji23]
Min migrenemedisin er 400,- rimeligere i en billigere type![emoji38][emoji28][emoji33]

Min migrenemedisin er 400,- rimeligere i en billigere type![emoji38][emoji28][emoji33]
Du bruker imigran gjør du ikke?
Den fungerer ikke på meg, jeg bruker cataflam kombinert med paracett.
Mye billigere, fungerer på meg og har ikke rød trekant på seg

Nja. En gang bytta de ut med billigere uten å spørre meg også [emoji23] Da sa jeg nei gitt. Jeg har en del hensyn i forhold til blodsykdom og slikt å gjøre. Så dermed er det langt i fra alle medisin jeg får gå på. Så det blir litt puslespill å finne ut hva jeg får gå på som er trygt for meg da [emoji14]

Helt greit de spør. Men jeg trenger ikke få ett rart blikk fordi jeg sier nei. All annet av allergimedisin funker ikke. Prøvd dem alle. Så da betaler jeg heller ekstra i zyrtecen som funker [emoji1]

Du bruker imigran gjør du ikke?
Den fungerer ikke på meg, jeg bruker cataflam kombinert med paracett.
Mye billigere, fungerer på meg og har ikke rød trekant på seg
Har 3 forskjellige jeg [emoji23] Imigran er bare en av de gitt. Den er god da. Men ikke alltid jeg får virkning på den om jeg ikke timer den riktig gitt [emoji57] Ikke så lett alltid det heller syns jeg. Menmen. Jeg lærer.

Her drøsser det inn med bursdagsinvitasjoner![emoji23]
Her også. Det er seks unger i klassen til mellomste. Det er min mor (ikke feiret), min far som blir 65 .min svigerinne som blir 30. Og enda noen til i slekta.

Back
Topp