Hvertfall nåt vi velgee noe annet enn vanlig sydenlandMm det koster fort å dra på tur:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvertfall nåt vi velgee noe annet enn vanlig sydenlandMm det koster fort å dra på tur:/
Klart det skal mem det regner jeg med dere klarerBryr meg ikke om idioti.
Men det skal økonomisk forsvares. Men at vi kan gjøre det noen år. Ja. Det håper jeg. Og ar det gir mersmak ;-)
Uff daHAr klart å tråkke kraftig over da vi var ute å gikk Ola Dilt turorientering 2.pinsedag.. Røyk to leddbånd og må gå med en **** skinne på ankelen, kjempe frustrerende og ankelen er kjempe stiv og vond.. Skulle sett den foten :O Var helt blå/svart
Hva blir det til?Hvertfall nåt vi velgee noe annet enn vanlig sydenland
Utrolig merkelig at det skal være så forskjellig :O Uff, lykke til <3Hun fikk en ny protese i kneet. Har en som har gått igjennom dette og han lå i fire dager på sykehuset.
Enn annen skal gjøre det om en uke og også fått beskjed om at han skal ligge fire dager...Men dette er ikke Oslo.
Uff det var mye på en gang, masse god bedring til alleSiter i sykebilen med bestemor. Som må inn igjen. Men bare får å få ting til å klaffe. Så ringte bhg igjen om at L ikke er bra så pappa måtte dra å hente han og dra til legen med han!
Takk....Uff det var mye på en gang, masse god bedring til alle
Oi du må ha god bedringHAr klart å tråkke kraftig over da vi var ute å gikk Ola Dilt turorientering 2.pinsedag.. Røyk to leddbånd og må gå med en **** skinne på ankelen, kjempe frustrerende og ankelen er kjempe stiv og vond.. Skulle sett den foten :O Var helt blå/svart
. til deg også
Lol nå slapp å stikke innom fastlege. til deg også
Så bra, noen som er syke?Lol nå slapp å stikke innom fastlege
Lol nå miksa jeg quotene her [emoji14]Så bra, noen som er syke?
Jeg bare quotet deg på det innlegget ditt som bare inneholdt en "."Lol nå miksa jeg quotene her [emoji14]
Ja så det.. Ble posta skulle skrive no men det ble borteJeg bare quotet deg på det innlegget ditt som bare inneholdt en "."
Vet ikkeHva blir det til?
Uff daSiter i sykebilen med bestemor. Som må inn igjen. Men bare får å få ting til å klaffe. Så ringte bhg igjen om at L ikke er bra så pappa måtte dra å hente han og dra til legen med han!