***skravletråden for JUNI***

Det er det.

Og derfor enda større grunn til ar jeg håper vi får til noe mer. Men i alle fall om ikke så skal jeg stå på for å få det mannen snakket på, en sydentur neste sommer. Rett og slett reise vekk. Vi fem.
Det unner jeg dere

Det unner jeg dere
Håper vi får det til.

Sitter litt langt inne å bruke såpass mye penger. Vi er jo fem, og jeg vil ha litt standard så det kommet opp i "idioti" ifølge en viss tråd ganske fort. Helt uten reise-erfaring er nemlig charter fristende.

Håper vi får det til.

Sitter litt langt inne å bruke såpass mye penger. Vi er jo fem, og jeg vil ha litt standard så det kommet opp i "idioti" ifølge en viss tråd ganske fort. Helt uten reise-erfaring er nemlig charter fristende.
Ikke bry deg om idioti, det koster å dra når man er 5.
Vi er sikkert idioter vi også som vurderer tur til 50 000 for 3

God morgen jenter. Helsevesenet har ikke akkurat blitt bedre ( eller sykehuset i Oslo er vel mer eller mindre blitt bedre hjalp ikke med rødgrønn styre eller blått)

Mamma kom fra sykehuset i går. Dagen etter operasjonen. Uten muligheter å bevege seg. Med plaster som gikk opp mye blod og smerter... Så da må vi dra henne til fast legen

God morgen jenter. Helsevesenet har ikke akkurat blitt bedre ( eller sykehuset i Oslo er vel mer eller mindre blitt bedre hjalp ikke med rødgrønn styre eller blått)

Mamma kom fra sykehuset i går. Dagen etter operasjonen. Uten muligheter å bevege seg. Med plaster som gikk opp mye blod og smerter... Så da må vi dra henne til fast legen
God morgen :)

Hvordan går det an å bli sendt hjem så tidlig :O Hva er hun operert for?
Også dra til fastlegen, er jo kjempe påkjenning...

Ikke bry deg om idioti, det koster å dra når man er 5.
Vi er sikkert idioter vi også som vurderer tur til 50 000 for 3
Bryr meg ikke om idioti.

Men det skal økonomisk forsvares. Men at vi kan gjøre det noen år. Ja. Det håper jeg. Og ar det gir mersmak ;-)

God morgen :)

Hvordan går det an å bli sendt hjem så tidlig :O Hva er hun operert for?
Også dra til fastlegen, er jo kjempe påkjenning...
Hun fikk en ny protese i kneet. Har en som har gått igjennom dette og han lå i fire dager på sykehuset.

Enn annen skal gjøre det om en uke og også fått beskjed om at han skal ligge fire dager...Men dette er ikke Oslo.

Back
Topp