God morgen [emoji173]️
God kveld[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen [emoji173]️
God morgen alle sammen
Hjemmedag på meg etter smerter siden 18.30 i går, håper de gir seg snart
Ja, det er alt for lenge siden!! Hatt et lite avbrekk fra sosiale medier etter nr 2 kom, tiden strakk ikke til da vi fikk litt å jobbe med eldste etter lillebror kom Men blirr bedre nå så da prøver jeg meg sakte men sikkert tilbake på banen Ellers er alt bare bra Enn med deg?
For lystHvorfor er ikke toåringen søvnig? Leggetid er passert og vi ligger i senga. Hun er ikke interessert i å sove
Godt å komme hjem dablæææhh ..snart ferdig på jobb ...sliten i grunn
Alt ble lettere etter at jeg droppet den sommeravslutningen min. Skulle vært gøy. Men, det blir stress og går ikke opp.
Dagene henger i en sytråd føles det. Men det går.
(jmf tråden min om foreldremøte i første klasse, som faktisk traff en ledig dag !)
Varierer i grunn[emoji53] det skjønner jeg. Ingen smertestillende som virker?
Idag har jeg en pyton dag[emoji31] både jeg og lillemor er syk. Blærk! Jaja. Hun ble 5 mnder før hun fikk sin første sykdom.
Takk søtaGod kveld[emoji2] håper formen er bedre![emoji173]️
Hadde ikke noe problem med den i dagOg nå virker alt som det skal?[emoji2]
Ikke så plagsomt det i kveld. Bare for mye..... Våken..For lyst
Ja. I år synes jeg det er ekstra mye. Men det går på et vis.Utrolig travelt hos dere for tiden![emoji30] blir stresset av alt dere skal rekke!
God kveldGod kveld[emoji1]
Det blir deiligIkke så plagsomt det i kveld. Bare for mye..... Våken..
Heldigvis snart ferie!
Kjipt :/Ikke akkurat
skal se over og gi en lydHva slags? Størrelse?
Turnus , men kun 2 senvakter på 6 ukers turnusJobber du skift siden du er så sent på jobb?
Kjekt å være her ogsåHehe[emoji28] fint å se deg her!