Hehe Nope . Jeg henger ikke med...Er ikke enkelt å henge med i den travle hverdagen[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe Nope . Jeg henger ikke med...Er ikke enkelt å henge med i den travle hverdagen[emoji6]
Ikke akkuratSovet godt?
Hva slags? Størrelse?Vil du ha klær til kB?
Like vondt så jeg er en smule frustrertHvordan går det nå? Masse god bedring
God bedringIdag har jeg en pyton dag[emoji31] både jeg og lillemor er syk. Blærk! Jaja. Hun ble 5 mnder før hun fikk sin første sykdom.
Takk[emoji53] håpe de er gitt seg nå. God bedring
God bedring til den sykeSnart ferdig på jobb [emoji4]
I morgen skal jeg være hjemme med sykt barn
Hvorfor er ikke toåringen søvnig? Leggetid er passert og vi ligger i senga. Hun er ikke interessert i å sove
Fordelen med kaldere vær er at jeg endelig får gjort noe inne. Hello flere ukers klesvask som ingen har orket å gjøre noe med i varmen [emoji85][emoji23]
blæææhh ..snart ferdig på jobb ...sliten i grunn
Ja det var det!
Nei, er kurs med jobben. Blir veldig rart...
Like vondt så jeg er en smule frustrert
Begynt på dahliakjole til minste. I alpakkagarn. Ikke favorittgarnet mitt.men lett og godt da. Bare ser så ujevnt ut før vask og slikt Menmen. Fargen kom nok ikke som sjokk på dere som kjenner meg godt nå [emoji23][emoji169]
Sliiiik. Så tunga beint i munnen med det mønsteret [emoji23]
Takk til Sara som minte meg på det er juni haha da var jeg i rett tråd
Så litt mer på batteriet i bilen.
Problemene startet etter den hadde stått ute hele dagen en av dagene hvor det var virkelig varmt.
Så at batteriet hadde litt lite batteri væske, tror det må ha fordampet litt den dagen.
Uansett, endte opp med å bare fylle på istedenfor å bytte
Ja, ikke minst. Men blir litt gøy og. Mange år siden vi var SÅ lenge vekke ifra hverandreDet skjønner jeg[emoji4] langt unna...
Ja. Sånn litt før ni. Litt vel sent...Er det ikke ofte slik på sommeren da?
Fikk du henne til tilslutt?