***skravletråden for JUNI***

5 År er det magiske tallet hos oss. 5 år mellom ungene også[emoji23][emoji23]

Storfe
Ble sammen
6 dager før vi hadde vært sammen 5 år så giftet vi oss.
1 måned før vi hadde vært sammen 10 år og gift i 5 kom eldste.
4 år og 9 måneder (nesten 5 år) senere kom frøkna.
5 år er magisk

Vi ventet til og med seks år vi!

Han fridde på femårsdagen og et år og to dager senere giftet vi oss.11 år siden senere denne mnd

Føler det er ekstra stas å ha bryllupsdager over 10 år jeg nå. Føler det er så få som holder sammen nå for tiden

Føler det er ekstra stas å ha bryllupsdager over 10 år jeg nå. Føler det er så få som holder sammen nå for tiden
Har vært sammen med mannen min i 17 år

I fjor feiret vi ti år som gift hver for oss, han pp korpstur med eldstemann. I år feirer vi 11 år hver for oss. Jeg på korpstur med eldstemann...

Men vi holder sammen videre også ja. Heldigvis

Hjemme. Og den fantastiske mannen min har laget middagen snart ferdig og laget pizzaboller til i morgen (sommeravslutning i bhg. Ikke lov å grille likevel) så da er det ikke så mye å gjøre hjemme.

Eldste er sendt for å selge lodd og om en time skal jeg ha tømt bilen og være klar til å kjøre en gjeng til bowling (han gikk sammen men en kompis og mora som frakter dem tilbake til skolen for å bli med på bowling etterpå)

Flink mann du har[emoji7]

Den var ett veldig godt kjøp mener jeg [emoji23] Tatt ned for i natt også. Forkjøla mann = Snorking for fullt. Altså. Hvem blir forkjøla i 30 grader da[emoji23]

Uff da, hørtes ille ut![emoji30] god bedring til mannen!

Håper du har fått fikset Lille Bill[emoji2]
Du fikset nok det også![emoji28]
Så litt mer på batteriet i bilen.
Problemene startet etter den hadde stått ute hele dagen en av dagene hvor det var virkelig varmt.
Så at batteriet hadde litt lite batteri væske, tror det må ha fordampet litt den dagen.
Uansett, endte opp med å bare fylle på istedenfor å bytte

Der og da. Å få til de loddarkene til pizzalotteriet til korpset. Som bare skulle ta noen minutter. Pg tok litt mer. Og jobb. Og innså at jeg måtte stryke jobben sommeravslutning fra kalenderen min. Det går bare ikke.

Puh...pust med magen[emoji38]

Back
Topp