***skravletråden for JUNI***

Da fikk jeg også sitte ned :)
Hva skravler dere om i kveld?

Dårlig med skravling i kveld. Lille jenta har fått tett nese. Lurer på om det er feber på gang også. Det vil natten vise. Men hun klarer ikke å sove. Eller hun sover. Men bare oppå en av oss. Nå avlaster mannen meg litt
Oj da. God bedring til frøkna.:happy:

Bryllupsdag, gratulerer så mye.
Hva skal dere spise?
Tusen takk[emoji4] 8 års bryllupsdag, og 13 år sammen[emoji4]

Bakt potet med kryddersmør, indrefilet, og rot i hop grønnsaker som jeg kaller det[emoji23] (består av squash, asparges topper, mais, paprika og løk som freses i stekepanna. Toppes med litt stekt bacon.

Var veldig godt. Men ble litt ødelagt av lillemor som ikke er helt i form

Dårlig med skravling i kveld. Lille jenta har fått tett nese. Lurer på om det er feber på gang også. Det vil natten vise. Men hun klarer ikke å sove. Eller hun sover. Men bare oppå en av oss. Nå avlaster mannen meg litt
Har akkurat kommet inn selv etter å ha fikset bilen.
Kunne egentlig trenge litt innlegg, men bør vel egentlig legge meg snart

Masse god bedring til frøkna

Tusen takk[emoji4] 8 års bryllupsdag, og 13 år sammen[emoji4]

Bakt potet med kryddersmør, indrefilet, og rot i hop grønnsaker som jeg kaller det[emoji23] (består av squash, asparges topper, mais, paprika og løk som freses i stekepanna. Toppes med litt stekt bacon.

Var veldig godt. Men ble litt ødelagt av lillemor som ikke er helt i form
Så dere venter 5 år med å gifte dere dere også :P

Det høres fryktelig godt ut.
Indrefile av svin eller storfe?

Lang dag, så trett. Skravle får man gjøre imorgen da.

Høres ut som en god plan.
Da bør kanskje mammen din og, forstå hvordan du har det ? Migrene er noe dritt :(

Leker overalt, hører vel med til unger i hus... hehe, hvor mange har dere ?

SÅ godt du fikk sove! Trengte nok det.;)
Joda, mamma forstår jo sånn sett. Men det er nok veldig greit med meg som ikke sier nei, hvertfall sjelden og ikke klager hele tiden. I forhold til min søster som sier nei konstant, og klager ræva av seg for den minste ting. MEN på samme tid kunne gjort mye av det som gjerne blir spurt om, for hu skal samme vei også. Men hu bare vil aldri. [emoji57] Menmen. Noen har hvertfall evnen til ordet nei da [emoji23]

Jeg har bare 2 stk og de er heldigvis store. 12 år og 7.5 år. Så de ble fint med og rydda stua i dag da. Jeg tok faktisk og la det bort til de var ferdig på skolen. For jeg orka ikke. Var for trøtt og sliten. Så de ble med og rydda hele stua når de var ferdige [emoji4] Det hjalp på det. Også ble minste med og laga middag med meg. Og etterpå så vi film sammen. Hu i armkroken. Eldste skulle ha speider lokalt. Så da sykla hu på egenhånd. Så da slapp jeg unna der i dag [emoji111] Så dagen ble heldigvis bedre enn jeg så for meg [emoji169]

Begynt på dahliakjole til minste. I alpakkagarn. Ikke favorittgarnet mitt.men lett og godt da. Bare ser så ujevnt ut før vask og slikt Menmen. Fargen kom nok ikke som sjokk på dere som kjenner meg godt nå [emoji23][emoji169]
b0d2c99910404332759c9edce4848959.jpg

Begynt på dahliakjole til minste. I alpakkagarn. Ikke favorittgarnet mitt.men lett og godt da. Bare ser så ujevnt ut før vask og slikt Menmen. Fargen kom nok ikke som sjokk på dere som kjenner meg godt nå [emoji23][emoji169]
b0d2c99910404332759c9edce4848959.jpg

Haha. Du? Gult? Næh[emoji23]

Men dahliakjole. Hvordan ser den ut ferdig da? Sier meg nemmlig ingeting[emoji23]

Back
Topp