***skravletråden for JUNI***

Flere enn meg som syns det ble veldig kaldt nå som gradestokken krøp ned mot 15-18 grader? Ble altfor bortskjemt med finværet i mai [emoji23]
Tenk å skrive sånt :O hahaha :p her har vi nå 4 grader i nord og kald vind og striregn :(

Åhh. Så stressa i hodet at jeg ikke klarer konsentre meg.

Må puste. Må senke skuldrene.

Skjønner at du fryser med de kalde gradene deres :p Vi skal prøve å nyte det her :) Alt vell der oppe?
Håper på litt bedre vær snart. Så man kan nyte å være litt ute :) jeg ka ikke være i direkte sol men kunne tenkt meg litt mer grader og mindre vind :p
Ellers går det fint :) eller, som før. Som er noe opp og noe ned :p enn med deg?

Hjemme. Og den fantastiske mannen min har laget middagen snart ferdig og laget pizzaboller til i morgen (sommeravslutning i bhg. Ikke lov å grille likevel) så da er det ikke så mye å gjøre hjemme.

Eldste er sendt for å selge lodd og om en time skal jeg ha tømt bilen og være klar til å kjøre en gjeng til bowling (han gikk sammen men en kompis og mora som frakter dem tilbake til skolen for å bli med på bowling etterpå)

Middagen er ferdig. Guttungen er hos kompis, og jentungen er på svømming. Tid for siste hvil for lillemor[emoji4]

Og da ville ikke Lille Bill starte igjen, tror jeg stikker og kjøper nytt batteri til den senere i dag, jeg...
Vil være avhengig av den neste uke

Kom hjem kl 18, nå tror jeg at jeg går ut i bassenget
Må bare lage en tråd først

Takk [emoji169] Tror faktisk jeg kan ta en tidlig kveld i dag da. På sofaen vel og merke. For mannen snorker noe sykt masse for tiden igjen... Så dyna min har jeg allerede dratt ned ja

Sofaen din må jo bli utslitt[emoji28]

Back
Topp