Tenk å skrive sånt :O hahaha her har vi nå 4 grader i nord og kald vind og striregnFlere enn meg som syns det ble veldig kaldt nå som gradestokken krøp ned mot 15-18 grader? Ble altfor bortskjemt med finværet i mai [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk å skrive sånt :O hahaha her har vi nå 4 grader i nord og kald vind og striregnFlere enn meg som syns det ble veldig kaldt nå som gradestokken krøp ned mot 15-18 grader? Ble altfor bortskjemt med finværet i mai [emoji23]
Ja men vi må finne ut om hun bare har lagt på seg frykteligHuff. Nei da skjønner jeg at det ikke er noe å trakte etter.
Men har hun mage?
Skjønner at du fryser med de kalde gradene deres Vi skal prøve å nyte det her Alt vell der oppe?Klar for en juni med varmere vær haha fryset i hjel i nord.
Enn du?
Håper på litt bedre vær snart. Så man kan nyte å være litt ute jeg ka ikke være i direkte sol men kunne tenkt meg litt mer grader og mindre vindSkjønner at du fryser med de kalde gradene deres Vi skal prøve å nyte det her Alt vell der oppe?
Tenk å skrive sånt :O hahaha her har vi nå 4 grader i nord og kald vind og striregn
Ja men vi må finne ut om hun bare har lagt på seg fryktelig
Åhh. Så stressa i hodet at jeg ikke klarer konsentre meg.
Må puste. Må senke skuldrene.
Det skal du få følelsen er at jeg må begynne å trene henneDette må jeg ha med meg oppdatering på altså[emoji16][emoji16][emoji16]
Høres rolig og deilig ut.Middagen er ferdig. Guttungen er hos kompis, og jentungen er på svømming. Tid for siste hvil for lillemor[emoji4]
Nei helt okFlere enn meg som syns det ble veldig kaldt nå som gradestokken krøp ned mot 15-18 grader? Ble altfor bortskjemt med finværet i mai [emoji23]
Hehe. Tåler det,men fryser noe voldsomt her oppe. Vurderer vinterjakke og lueUnnskyld [emoji85][emoji53]
Hehe. Tåler det,men fryser noe voldsomt her oppe. Vurderer vinterjakke og lue
Kan ikke planlegge ferie
Spesielt koselig med pappen som var med. Siden han går glipp av resten pga USA tur.
Takk [emoji169] Tror faktisk jeg kan ta en tidlig kveld i dag da. På sofaen vel og merke. For mannen snorker noe sykt masse for tiden igjen... Så dyna min har jeg allerede dratt ned ja