***skravletråden for JUNI***

[emoji33][emoji33][emoji33] du har all min sympati.
Føler du migrenen blir verre av all allergien.

Jeg er litt usikker jeg nå. Om det er varmen eller allergien som gir hodet så mye trøbbel

Tror allergien setter meg skikkelig ut. Tom pappa, som er rimelig blind for detaljer, kommenterte at jeg så jævlig ut i dag og fant drem zyrtec [emoji57][emoji23] Takk pappa liksom. Varmen hjelper heller ikke. Men det er så tørrt ute nå. Helt forferdelig.

Nevnte jeg at du minner om meg ? Som endte fulltidsstilling som sykemeldt og neste helt ufør pga "alle"krav rundt meg, jeg ville bare hjelpe osv. Og helsa mi, ja den kom i 4 rekke. Sitter nå med migrene, revmatisme,leddgikt, og konstante smerter og hvem har takket med for det ?

Signerer her jeg også.

Jeg også var en ja person tidligere. Men jeg måtte bare gi meg. Jeg har ikke kropp til det.

Migrene, fibro, og me her[emoji854]

Da prøver jeg å sove. Til å være meg er dette veldig tidlig. Men det sier jo sitt

Jo. Kan vel tryggt kalle det en dum uvane jeg har. Sleit med det i arbeidslivet også. Sjefen syns vel heller det var en positiv ting da [emoji23]

Men jeg satser på ting roer seg ned snart. Snart reiser alle på ferie og da. Da blir det rolig og fredelig gitt [emoji111]
En sjef vil alltid synes det er en positiv ting. Hehe :p

Håper du får tiden til å roe ned snart. Men kanskje prøve å ikke si ja til absolutt alt? Jeg har vært fæl i mange mange år å føle meg forplikta til å stille opp på absolutt alt. Og det ble utnytta men tok at jeg ble syk og full av smerter til å se det selv egentlig. Så nå prøver jeg å være konsekvent å ikke si ja til alt. Blir heller stolt når jeg sier nei til ting som ikke er livsnødvendig at jeg gjør. Og som går på bekostning av min helse eller min lille familie :) for ingen takker en for å slite seg syk

Brukt kvelden på å bytte forsikringsselskap og å gå gjennom månedlige utgifter. Kjedeligste jeg vet [emoji849]

Har brukt kvelden til å lage til forundringspakke til en venninne som har termin i disse dager[emoji4] gleder meg til den kommer frem i posten. Håper hun blir glad

Dyreparken anbefales sterkt. Jeg storkoser meg der. Vi skal til lalandia/legoland igår. Aner ikke hva vi går til. Men håper det blir bra.

Vi tar båten fra Bergen. Bor i lalandia 9 netter. 26000.
Da er mat på båten med. Men ikke billetter til legoland.

Dyreparken har vi prøvd er år. Det var topp!

Lalandia/Legoland har jeg litt lyst før eldstemann vokser fra Lego, han blir 10 og holder egentlig ikke mye på med det lenger.

Vi får se. Snakke med mannen litt om budsjett og hva vi orker og hvor mange dager vi kan bruke. Jeg skal jo også på en 6 dagers korpstur med buss til Danmark

Da hopper jeg snart i sengs. I morgen blir det beite og atter beite ...Viss det ikke skjer no

Herlighet så spennende. Kan en hest ta keisersnitt?
Ja men ikke akkurat ukomplisert. Nå er merra ganske sikkert tom i år. Så skal se hvor hun er i syklusen forhold til en ny insiminering

Keisersnitt skjer for det meste i de situasjonene der de prøver å redde hoppa fra å dø med føllet. Utfallet er ikke like bra som hos mennesker..:/

God morgen!
Gleder meg til å stå opp og legge meg på sofaen og strikke ferdig en liten lue :D

Back
Topp